Opinia sklepu RTV AGD oraz czas gwarancji


(Leo19) #1

Witam.

W najbliższym czasie planuje kupić głośniki :

http://www.euro.com.pl/glosniki-kompute … ius+1250||

Chce je kupić w sklepie ( Bytom --> AGORA) i takie pytanka :

1.Czy jeżeli będę w przyszłości chciał je wysłać na gwarancje to mam wysłać przez sklep czy przez stronę producenta ( http://rma.fixit.pl/ ) ?

2.Jaki czas gwarancji daje sklep ? (2 lata ? ) ?

3. Jaką macie opinie na temat tego sklepu ?


(SnykeShadow) #2
  1. To określa gwarancja – czy są tam wyszczególnione punkty serwisowe czy też sklep podbija gwarancję.

  2. Sklep nie daje gwarancji tylko producent. Sklep jest jedynie dystrybutorem sprzętu.


(eddie71) #3

Znajomy kupił oddał do RTV EURO AGD dekoder Polsatu i sklep się wszystkim zajął i można było śledzić status rozpatrywania i kiedy odbiór.

Piszę tu o sklepie stacjonarnym.Spotkałem się z dobrymi opiniami o tej sieci pod względem rozpatrywania reklamacji.


(Leo19) #4

Ok.

Kupiłem Geniusy 1250 i all śmiga ładnie a w kasie powiedzieli że firma Genius ma door to door gwarancje czyli perfekto all.

Można zamknąć.