Opinia sklepu RTV AGD oraz czas gwarancji

Witam.

W najbliższym czasie planuje kupić głośniki :

http://www.euro.com.pl/glosniki-kompute … ius+1250||

Chce je kupić w sklepie ( Bytom --> AGORA) i takie pytanka :

1.Czy jeżeli będę w przyszłości chciał je wysłać na gwarancje to mam wysłać przez sklep czy przez stronę producenta ( http://rma.fixit.pl/ ) ?

2.Jaki czas gwarancji daje sklep ? (2 lata ? ) ?

3. Jaką macie opinie na temat tego sklepu ?

  1. To określa gwarancja – czy są tam wyszczególnione punkty serwisowe czy też sklep podbija gwarancję.

  2. Sklep nie daje gwarancji tylko producent. Sklep jest jedynie dystrybutorem sprzętu.

Znajomy kupił oddał do RTV EURO AGD dekoder Polsatu i sklep się wszystkim zajął i można było śledzić status rozpatrywania i kiedy odbiór.

Piszę tu o sklepie stacjonarnym.Spotkałem się z dobrymi opiniami o tej sieci pod względem rozpatrywania reklamacji.

Ok.

Kupiłem Geniusy 1250 i all śmiga ładnie a w kasie powiedzieli że firma Genius ma door to door gwarancje czyli perfekto all.

Można zamknąć.