Opinie na temat dystrybucji Chakra Linux

Co możecie powiedzieć na temat tego systemu - jestem początkującym użytkownikiem Linuksa. Bawiłem się sporo ubuntu oraz mintem, ale w sumie nadal uważam się za początkującego…

Słyszałem, że Chakra ma najstabilniejsze i najszybsze KDE 4… - prawda?

Tak prawda.Ale z oprogramowaniem nie jest jeszcze najlepiej.Jest dość ubogo.

Systemu potrzebuje do codziennej pracy w internecie … Skype, przeglądarka, klient IRC i to w sumie wszystko …

Mam takie marzenie by uruchomić swój pakiet Adobe na linuksie - ale to chyba marzenie ściętej głowy, aby wymusić stabilne działanie dopóki nie wypuszczą natywnej wersji PS pod linuksa.

Skoro tylko do tych rzeczy to po co chcesz zmieniać distro? :roll: Internet wcale nie będzie działać szybciej pod Chakrą…

Jak czegoś nie ma w repozytoriach, to jest AUR i Yaourt do jego wygodnej obsługi :wink:

filo11 nie wiem czy już, ale Chakra nie bazuje na Arch (albo nie będzie, nie wiem jak jest dokładny stan sytuacji).

Aktualnie nie mam na PC żadnego distro - jedynie win. Kiedyś bawiłem się UBU, na Win pracuje z musu, bo tylko tam i na Mac Os jest natywny pakiet Adobe, natomiast do internetu, skype oraz IRC chcialbym miec dobrą dystrybucję z KDE 4.

Spróbuj w takim razie OpenSUSE, Novel jest jedną z firm, która bierze udział w rozwoju tego środowiska i w samym systemie działa bardzo dobrze i jest dobrze z nim zintegrowane.

Pozdrawiam!

Zajrzyj też tutaj:

http://www.pclinuxos.com/?page_id=180

Java, kodeki, flash są w systemie - gotowy do pracy. Po instalacji trzeba tylko spolonizować oraz zainstalować pakiet biurowy. Polecam ; ]

Jaka masz wersje tego “Adobe” i wlasciwie jaki pakiet? Nie jestem pewien czy najnowsza wersje ale takie cos jak PS mozna zainstalowac pod wine, po za tym proponuje zajrzec tutaj: http://www.linuxuser.co.uk/reviews/chakra-linux-review-kde-and-arch-make-for-a-winning-combination/ pzdr.