Opłaty Gadu Gadu w Simplusie


(Leszekpilka) #1

Witam...

Niedługo wyjeżdżam i mam do was pytanie...Mianowicie chodzi o to iż mam gadu gadu na telefonie i chce sie dowiedzieć co jest bardziej opłacalne

-czy normalni wchodzić na gg i aby pieniądze były pobierane raz na jakiś czas bo wiem że gg wykorzystuje strasznie mało kb

-czy też uaktywnić pakiet 50mb co kosztuje 10zł na miesiąc (chyba). Wiem że ja tych 50mb nie wykorzystam i nie wiem co jest bardziej opłacalne


(Mariusz9a) #2

Lepiej jest aktywować pakiet 20MB za 5zł:wink: To wszystko zależy ile razy dziennie masz zamiar się zalogowywać i wylogowywać z GG. Jeżeli dużo razy to wykup pakiet 20MB. 50MB to zdecydowanie za dużo i szkoda kasy.


(Alfa1978) #3

-o chyba:(((


(Leszekpilka) #4

na moim zamiarem bedzie codziennie wchodzic i nie po 10 czy 20 minut tylko na 2-3 godzin


(Mariusz9a) #5

W nowym simplusie cena transmisji danych to 20gr/100kB. Takie jedno wejście na 2-3h myślę że nie będzie pobierało więcej niż 60gr. To już musisz sam policzyć czy lepiej będzie kupić pakiet 20MB za 5zł czy płacić za każdą sesje około (!) 60gr.


(Leszekpilka) #6

jak wczoraj siedziałem na gg z ojca telefonu to siedzialem moze z 15 min i wzielo mi 5-6kb tak wiec wlasnie sie pytam:) wydaje mi sie ze bardziej oplacalne bedzie nie branie tego pakietu, ale wole sie upewnic


(Mariusz9a) #7

Tak, ale opłatę pobrało za 100kB. Dlatego tak istotne jest czy będziesz się często wylogowywał z gg. Bo co z tego jak zużyjesz kilka bajtów jak i tak zapłacisz te 20gr:/ w pakiecie masz rozlicznie do jednego bajta i to jest chociaż tyle sprawiedliwe... Ale jeśli Ci się to nie opłaca to faktycznie szkoda 5zł:wink: Te około 60gr napisałem jakbyś intensywnie gadał przez te 3 godziny a nie tylko był zalogowany.


(Leszekpilka) #8

czyli załóżmy że bede siedział z 3 godziny non stop bez wylogowywania sie to zaplace 3zł??


(Mariusz9a) #9

Nie. Opłata będzie pobrana łącznie. Myślę że za 3 godziny intensywnego pisania z kimś na mobilnym gg to może być coś ponad 200kB łącznie pobranych i odebranych danych. Opłata za przesył wynosi 20gr ale za 100kB pobranych i odebranych danych. Czyli zapłacisz za ponad 200kB równe 60gr.


(Leszekpilka) #10

no to msylę że bardziej opłaca się nie branie pakietu 20mb. :slight_smile: ale żeby tak było to mam korzystać z wap.gprs czy internet.gprs?

z tego co wiem to internet gprs ale zapytać nie zawadzi


no to mam lekki zgryz:( sciagnąłem ustawienia Internet.GPRS i włączam GG a tu nic:( nie chce sie połączyć ("upłynął limit czasu połączenia")


(Mariusz9a) #11

Ustawiłeś profil internet_gprs jako domyślny? Ciężko stwierdzić w czym problem, ale być może z tym.

Tak apropo to mi od tygodnia jadu-gadu nie chce się łączyć z serwerem i też nie wiem w czym problem:/ Przez kilka miesięcy chodziło ok i nagle nie działa:/


(Leszekpilka) #12

tak profil internet gprs mam ustawiony jako domyślny


(Maciejboss) #13

zainstalujez opere i możesz jeszcze strony przeglądac


(Leszekpilka) #14

oki gadu-gadu działa:) wina leżała po stronie gnuboxa:) opere mam ale nie przegladam bo strasznie szybko kasa lub pakiet mi znikna:) hehehe jeszcze jak bym załadował allegro to już nie mówie hehe:) dzieki za pomoc


(Carooxx) #15

Pakiet szybko nie znika jeśli wyłączysz obrazki :wink: Wtedy znika wręcz całkiem powoli.


(Leszekpilka) #16

ale wiesz:

z internetem jest jak z książką:slight_smile: musi być dużo obrazków heh :smiley:


(Pawel 199o) #17

witam

czyli w simplusie nie jest tak jak w heyah?

Czy tu płaci sie za np tydzien korzystania i za gadanie?

odpiszcie