"Opóźniony zapis nie powiódł się...."


(Sowa5) #1

witam

konfiguracja:

laptop FS amilo pro, GenuineIntel Rodzina 6 Model 15 1.7 GHz Taktowanie 6 (2 CPUs)

ram 2gb, win xp sp3 5.1 komp.2, dysk 150gb (wdc wd1600bevs-22rst0),

2 partycje ntfs(c:48,8/wolne 30gb i d:100gb/wolne 30gb), plik stron. 4gb, bios: FSC - 6040000 Ver 1.00PARTTBL

ostatnio podczas wysyłania/ ściągania danych z netu lub przegrywania plików pojawiał mi sie nieszczęsny komunikat

"opóźniony zapis..."

znalazłem w sieci następujące powody:

  1. Włączone buforowanie dysku twardego (w Menadżerze Sprzętu)

w opcjach dysków (ppm-->wlasciwosci-->sprzet-->wlasciwosci-->zasady) "buforowanie i bezpieczne usuwanie" nic nie mogę zmienić (wszystko nieaktywne)

  1. Do podłączenia dysku UDMA do kontrolera użyto standardowego kabla 40-żyłowego zamiast wymaganego kabla 80-żyłowego z 40 stykami.

sposób podłączenia dysku się nie zmienił - fabryczny

3.W systemie BIOS skonfigurowano wymuszanie szybszych trybów UDMA

nie mam takiej opcji w biosie (lub nie umiem znaleźć;]

jedyne co ostatnio instalowalem to dodatek do office umożliwiający odczytanie plikow .odf (już usuniety)

jakieś rady macie?

z góry dzieki

pozdrawiam


(Hashi) #2

Spróbuj przez Menedżer urządzeń (jako Admin) -> stacje dysków -> Właściwości -> Zasady.

Delayed write failed:

http://support.microsoft.com/kb/885464/en-us

http://support.microsoft.com/kb/870894/en-us

http://support.microsoft.com/kb/321733/pl

+

http://ipsec.pl/kryptografia/enumeracja ... fssmb.html


(Sowa5) #3

Spróbuj przez Menedżer urządzeń (jako Admin) -> stacje dysków -> Właściwości -> Zasady.

próbowałem z każdej strony -- zawsze nieaktywne

_http://support.microsoft.com/kb/321733/pl_

został po raz pierwszy rozwiązany w dodatku Service Pack 2 dla systemu Windows XP

mam sp3 - problem nadal występuje

_http://support.microsoft.com/kb/321733/pl_

W celu obejścia tego problemu należy wyłączyć podpis SMB

mam wyłączony - problem nadal występuje

_http://ipsec.pl/kryptografia/enumeracja_ ... fssmb.html

nie mogę wejść na tą stronę - złe IP


(Agatonster) #4

sowa4 ,

Proszę poprawić pisownię w tytule tematu i w opisie problemu. W celu edycji swojego posta proszę skorzystać z przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif


(Hashi) #5

Sprawdź taśme na dysku.


(Sowa5) #6

ale laptopa nikt nie rozkręcał, nie mówiąc o ruszaniu dysku

samo z się się zmieniło?


(Hashi) #7

Laptop jako, że jest urządzeniem mobilnym narażony jest na przeciążenia (zwłaszcza dysk).

Spróbuj jeszcze tych wskazówek (jedna z nich, reszta w linku poniżej):

oraz

http://support.microsoft.com/default.as ... -us;330174

Problem tkwi prawdopodobnie w buforze dysku lub systemowym.

Poczytaj:

http://www.pcworld.pl/artykuly/50818/Ws ... AM.ie.html


(Sowa5) #8

podziałałem w temacie

problemowy komunikat nadal się pokazuje, niestety-ale już dużo rzadziej (tylko przy ściąganiu/zapisywaniu danych z netu)

niestety, na skutek moich działań straciłem możliwość drukowania --> już sobie z tym poradziłem (włączenie usług w services.msc)

nie moge sobie natomiast poradzić z winamp-em,

po uruchomieniu dziala (v 5.5) przez 1, 2 kawałki, a nastepnie... "zawiesza się"? i wyłącza (znika-musze uruchomić/kliknąć ponownie, czasem po kliku na next --> znika lub nagle brak dzwięku, brak reakcji--> wisi i zamyka się

tutaj logi z Hijack: http://www.wklejto.pl/16874m

dzieki

pozdrawiam


(huber2t) #9

Log ok

Podaj log z Combofix


(Sowa5) #10

log z Combofix-a:

http://www.wklejto.pl/16891


(huber2t) #11

W logu nic nie widzę

Pobierz i uruchom Malwarebytes' Anti-Malware

Wciskamy Skanuj, wybieramy dyski do skanowania i Rozpoczyna się skanowanie, usuwamy to co znajdzie.

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść komputer Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!


(Sowa5) #12

Pobierz i uruchom Malwarebytes' Anti-Malware

Wciskamy Skanuj, wybieramy dyski do skanowania i Rozpoczyna się skanowanie, usuwamy to co znajdzie.

używam search&destroy (nic nie znajduje) --> mimo tego powtórzyć Malwarebytes' Anti-Malware??

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

zrobione

Przeczyść komputer Ccleanerem

używam odkurzacza i registry booster (wszystko ok) --> powtorzyć Ccleanerem?

Wykonaj optymalizację autostartu

zrobione wcześniej

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

zrobione wcześniej

Przeskanuj obszar całego komputera _http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html_ Daj raport z niego na forum

zrobione wcześniej - nie znaleziono żadnych problemów