Oprogramowanie solution real - prośba o sprawdzenie logów


(Wojtas113399) #1

Witam, 

 

Mam problem. Przy odpalaniu stron wyskakuje mi strona z solution real. scanowałem adwCleanerem i zrobiłem logi. Mógłby mi ktoś je  sprawdzić i co mam dalej zrobić. 

 

FRST.txt 

 

http://www.wklej.org/id/1641511/

 

Addition.txt 

 

http://www.wklej.org/id/1641512/

 

Shortcut.txt

 

http://www.wklej.org/id/1641514/


(Atis) #2

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTION
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.interia.pl/#utm_source=instalki&utm_medium=installer&utm_campaign=instalki
HKU\S-1-5-21-1608207773-3990069809-3326461386-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.interia.pl/#utm_source=instalki&utm_medium=installer&utm_campaign=instalki
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1608207773-3990069809-3326461386-1000 -> {szukaj.gazeta.pl} URL = http://szukaj.gazeta.pl/internet/0,0.html?slowo={searchTerms}
S2 Util Solution Real; "C:\Program Files\Solution Real\bin\utilSolutionReal.exe" [X]
2015-02-20 15:22 - 2015-02-20 15:35 - 00000000 ____ D () C:\AdwCleaner
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1608207773-3990069809-3326461386-1000_Classes\CLSID\{6d05bf60-3eaf-4a97-87c5-10cce505435b}\localserver32 -> C:\Users\Lenovo\AppData\Local\Temp\{9c0ba3c1-2b67-45eb-bf69-bed9658d28d2}\IDriver.NonElevated.exe No (the data entry has 5 more characters).
Task: {5B865B81-34FE-4319-A8D5-28150ACE8C63} - System32\Tasks\{7DFCD01E-8381-4B71-AEB1-6951B59BB38F} => pcalua.exe -a "C:\Users\Lenovo\Downloads\EdgeCAM 2014R2SU2_PL_DVD\Sentinel RMS Licensing\Driver for Computer ID Key\Sentinel Advanced Medic\Sam1.3.1.exe" -d "C:\Users\Lenovo\Downloads\EdgeCAM 2014R2SU2_PL_DVD\Sentinel RMS Licensing\Driver for Computer ID Key\Sentinel Advanced Medic"
Task: {BAC7EE9F-7F76-42AA-999F-96942A35CFB0} - System32\Tasks\{20DFB880-8073-4BC4-B310-4C967F012ED2} => pcalua.exe -a "C:\Users\Lenovo\Downloads\EdgeCAM 2014R2SU2_PL_DVD\Sentinel RMS Licensing\Driver for Computer ID Key\Sentinel Advanced Medic\Sam131.exe" -d "C:\Users\Lenovo\Downloads\EdgeCAM 2014R2SU2_PL_DVD\Sentinel RMS Licensing\Driver for Computer ID Key\Sentinel Advanced Medic"
Task: {E405B0DC-D9F2-4E2D-9C48-448548B19E06} - System32\Tasks\{91380900-309B-4E64-95AF-6232D644514D} => pcalua.exe -a C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\mystartsearch\UninstallManager.exe -c -ptid=smt
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.


(Wojtas113399) #3

Fixlog:  

 

http://www.wklej.org/id/1641647/ 

 

Frst :

 

http://www.wklej.org/id/1641649/ 

 

shortcut: 

 

http://www.wklej.org/id/1641650/ 


(Atis) #4

Skasuj folder C:\FRST

Usuń stare punkty przywracania: Aby usunąć wszystkie punkty przywracania

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish

Przeczytaj w jaki sposób należy instalować programy: KLIK - KLIK - KLIK - KLIK

Zainstaluj Service Pack 1 (537.8 MB) i Internet Explorer 11