Optymalizacja 3ds max -> Swift 3d -> Flash

Jak dokonać optymalizacji animacji z w.w programów .Czy jest to wogule możliwe aby stworzyć kilku sekundową animacje 3d a później zaprezentować ją na stronie www np. jako intro. Po eskportowaniu pliku do flash a później po standardowej kompresji animacja jest i tak zbyt duża. Z tego co widać 3ds max eksportuje wszystkie klatki w obrazach . Jak zmniejszyć jakość tych obrazów ,jak dokonać optymalnego renderingu ?

uf…dużo pytań… ale zacznę

renderujesz wszytko do klatek - ponieważ to ma byc do flasha to pewnie chcesz żeby tło było przeźroczyste czyli zawierało kanał alfa… w maxie ustawiasz animację, efekt zapisujesz do klatek w formacie .png z kanałem alfa, potem musisz mieć quick time’a w wersji pro - wrzucasz tam klatki i robisz z niego mov’a z kanałem alfa - wrzucasz to do flasha i gotowe…w pakiecie cs4 jest fajny konwerter video gdzie ustawiasz sobie jakość obrazu…