Orange EDGE pogorszenie prędkości

Co prawda nie dawno widziałem podobny wątek, ale nie identyczny, bo problem gdzie indziej. Więc tak, na początku użytkowanie ORANGE BUSINESS Everywhere (mieszkam na wści, dlatego przez EDGE :? ) miałem prędkośći typu 91 kbit/s, a download 11,4 kByte/s :smiley: jak by się mogło wydawać, to dla mnie było dużo, ale teraz po 2 tygodniach to słabło i dzisiaj 17 kbit/s a pobieranie 2,1 kByte/s, choć kiedyś było jeszcze mniej :twisted: :twisted:

PS. Nie zmieniałem pozycji komputera, dlatego i zasięg nie powinien się zmienić, pozatym tak jak w tedy, tak i teraz w panelu ORANGE pokazuje mi 4 na 5 kresek zasięgu w EDGE.

Mam nadzieję, że to wygląda przejrzyście. Pomocy, co z ty zrobić

Zastosować antenę GSM na zewnątrz budynku i modem umożliwiający podłączenie takiej anteny Osobiście widziałem takie rozwiązanie u znajomego np http://allegro.pl/item362195986_antena_ … otter.html

http://allegro.pl/item362198761_antena_ … demow.html

Najprościej zapytać w Salonie operatora czym może być spowodowane obniżenie jakości usługi, i o sposób w jaki można by ja poprawić. Wiem że przedstawiciel sieci komórkowej z internetu której korzysta znajomy sam zaproponował zmianę modemu i zastosowanie anteny GSM na zewnątrz budynku i nie wiązało się to z ponoszeniem wysokich wydatków na zakup. Kupił indywidualnie na własność antenę kartę wymienił przedstawiciel w salonie.

może limit przekroczyłes ;p

Wygląda na to że limit przekroczyłeś :smiley:

Poczekaj do nowego okresu rozliczeniowego…

Będzie szybciej :stuck_out_tongue: