Co prawda nie dawno widziałem podobny wątek, ale nie identyczny, bo problem gdzie indziej. Więc tak, na początku użytkowanie ORANGE BUSINESS Everywhere (mieszkam na wści, dlatego przez EDGE :? ) miałem prędkośći typu 91 kbit/s, a download 11,4 kByte/s jak by się mogło wydawać, to dla mnie było dużo, ale teraz po 2 tygodniach to słabło i dzisiaj 17 kbit/s a pobieranie 2,1 kByte/s, choć kiedyś było jeszcze mniej :twisted: :twisted:
PS. Nie zmieniałem pozycji komputera, dlatego i zasięg nie powinien się zmienić, pozatym tak jak w tedy, tak i teraz w panelu ORANGE pokazuje mi 4 na 5 kresek zasięgu w EDGE.
Mam nadzieję, że to wygląda przejrzyście. Pomocy, co z ty zrobić
Najprościej zapytać w Salonie operatora czym może być spowodowane obniżenie jakości usługi, i o sposób w jaki można by ja poprawić. Wiem że przedstawiciel sieci komórkowej z internetu której korzysta znajomy sam zaproponował zmianę modemu i zastosowanie anteny GSM na zewnątrz budynku i nie wiązało się to z ponoszeniem wysokich wydatków na zakup. Kupił indywidualnie na własność antenę kartę wymienił przedstawiciel w salonie.