Orange Freedom 2mb problem z prędkością łącza


(Bezdomnywarek) #1

Witam, jakiś czas temu skorzystałem z usługi orange freedom 2mb. Wszystko było w porządku, internet śmigał idealnie do czasu gdy przeinstalowałem system operacyjny. Od tamtej pory internet raz chodzi tak jak powinien, a raz nie mogę wejść na żadną ze stron gdyż wyskakuje komunikat o tym, że nie można połączyć się ze stroną, czasem przymula. Nie wiem co jest z nim nie tak, czy to wina źle wgranego oprogramowania (mimo, że wszystko inne dobrze chodzi i gdy podłączę internet, który używałem wcześniej to działa on poprawnie), czy to coś ze strony operatora. Zanim zadzwonię do biura obsługi lub będę próbować kolejny raz instalować system chciałbym się spytać was co na ten temat myślicie bo może mieliście podobne problemy. Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź.


(Kpc21) #2

Oprogramowania raczej nie. Albo wina operatora albo "syfu" na komputerze. Jeśli możesz, spróbuj podłączyć modem do innego komputera. Jeśli nie możesz, zadzwoń do operatora, zgłoś usterkę, zobaczymy co zrobią.


#3

vanman , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif


(Bezdomnywarek) #4

@KPC21

Syf na komputerze odpada, system został zainstalowany od nowa więc jest czyściutko. Niestety możliwości podłączenia modemu do innego komputera nie mam więc pozostaje mi zadzwonić do operatora. Zacząłem czytać różne fora na temat neostrady oraz orange i widzę, że sporo osób ma słabe łącze od jakiegoś tygodnia czyli podobnie jak ja. Możliwe, że to rzeczywiście wina TP lub przeciążenie i po wakacjach przejdzie. Jutro postaram się skontaktować z biurem obsługi i dam znać. Pozdrawiam.


(Kowianek) #5

Freedoma 1 Mb/s mam ponad miesiac.Dokladnie przez miesiac od wlaczenia uslugi chodzil idealnie,stala predkosc na odpowiednim poziomie,bez wzgledu na pore dnia,dzien tygodnia,czy warunki atmosferyczne.Po tym czasie z dnia na dzien,sytuacja zmienila sie diametralnie:internet w dzien dziala dobrze,natomiast wieczor-praktycznie nie mam wiecej niz 256kb/s...,a czaem wcale...! Po zadzwonieniu do Biura Obslugi,jakas uczona Pani informatyk,stwierdzila,ze za duzo sciagam danych i im wiecej bede sciagal,tym internet bedzie chodzil wolniej,i tak ma byc.... Powiedzialem,ze przez piewszy miesiac sciagalem jescze wiecej i nic takiego sie nie dzialo,i ze wogole,co to ma do rzeczy...,na co ona odpowiedziala,ze to niemozliwe....! Podniosla mi tak cisnienie,ze myslalem ze mnie krew zaleje... Nie jestem laikiem i wiem z czym to sie je,dlatego takie niekompetentne odpowiedzi mnie strasznie draznia... Pozostalo mi sie tylko cieszyc,tym,ze w dzien dziala dobrze,a wieczory moge sobie odpuscic...,bo przeciez moglby dzialac zle caly czas i co wtedy...? Po uprawomocnieniu sie umowy,klienci sa dla nich jak zwykle barany,ktorym sie wciska ciemnote,a oni nie maja prawa narzekac,tylko placic................ Na szczescie,umowe "profilaktycznie " zawarlem tylko na 12 miesiecy.


(lazikar) #6

pawelgawel , Przypominam, że na forum należy pisać także z polskimi literkami (ą, ę, ź, ż, ć, ó, ł, ń), dlatego proszę o poprawienie swojego posta. W przypadku zignorowania prośby, zostaną wyciągnięte surowe konsekwencje.


(Karolekc5) #7

No ta pani jest dobra,"bo za dużo pan ściąga" pani chyba była w letargu od czasu kiedy znieśli limity.


(Kpc21) #8

Albo pomyliła usługi :slight_smile: Bo limitów Orange Freedom, jak i wszystkie inne łącza BSA, nigdy nie miało. W końcu to właśnie pojawienie się operatorów konkurencyjnych na łączach TP było przyczyną zniesienia limitów w samej Neostradzie.