Orange Freedom - Błąd: 734

Witam

Mam problem z połączeniem internetowym w Orange Freedom. Niedawno zwiększyłem prędkość połączenia z 2 Mbps na 6 Mbps. Od momentu gdy Orange zwiększyło mi prędkość zdarza się że strony ładują się wolniej. Występują momenty przestoju - strona zaczyna się ładować dopiero po kilku sekundach od momentu kliknięcia w jakiś link. Prędkość pobierania danych czasami też maleje. Pomaga dopiero ponowne połączenie z internetem które także sprawia problemy. Po rozłączeniu nie da się utworzyć nowego połączenia. Przez jakieś 20 sekund “Trwa weryfikowanie nazwy użytkownika i hasła…” po czym pojawia się “Błąd: 734: Protokół kontrolny połączeń PPP został zakończony.”. Czasami występuje też jakiś błąd 6xx (nie pamiętam numeru) ale błąd 734 jest najczęstszy.

Wcześniej wszystko działało ok. Używałem AutoConnecta i gdy potrzebowałem zmiany IP w związku z korzystaniem z takich serwisów jak Megavideo, rozłączałem połączenie i AutoConnect sam szybko ustanawiał nowe połączenie. Teraz jeśli chcę zrestartować połączenie muszę wyjąć wtyczkę USB z modemu. Taki sam problem miałem 2 lata temu przez pierwsze dni/tygodnie? po podłączeniu internetu Orange Freedom. Później problem zniknął. Czy przyczyną obecnych problemów jest zmiana prędkości usługi Orange Freedom, czy winny jest modem a może coś zupełnie innego? Ma ktoś jakiś pomysł, spotkał się ktoś z takim problemem? Zainstalowałem modem na nowo ale to niestety nie pomogło.

W ustawieniach protokołu PPP mam odznaczone “Włącz rozszerzenia LCP” i “Negocjuj łącza wielokrotne dla połączeń pojedynczych”

Modem który używam to Siemens A100. System Windows 7 x64