Cześć. Pod koniec lutego kończy mi się umowa na telefon i Neostradę Fiber 40 + router DGT. Obecnie płaciłem 110zł. Stacjonarnego używałem…2-3 razy w ROKU. Mam go, bo czasem infolinia 0800 i szkoda zrezygnować za 10zł mniej płacenia (doliczą koszty utrzymania linii). Jestem ich abonentem od zawsze…
Dzwoni miły pan i proponuje mi umowę na 24 miechy, Fiber 80 (bo już 40 nie ma), router Livebox 3.0 i stacjonarny z rozmowami na stacjonarne za free, komórki 28gr. Całość 99zł. Fajnie ale…ja stacjonarnego nie używam, a po latach testów z ich technikami moje łącze wytrzymuje 40-42 mb/s a potem zrywa co chwilę. Druga jego propo po tylu latach lojalki, to przedłużenie także o 24m samej Fiber (tel. zostaje jak jest) ale zamiast obecnej 40, dostanę 80, cena…BEZ ZMIAN do obecnej. Niby 2 razy szybciej, tylko, że ja tego Z ICH (jakość łącz itp.) winy nie będę mógł wykorzystać
Szybkie łącze mieć muszę, zmiana operatora odpada, umowę nową muszę, tylko jak wywalczyć korzystniejsze warunki ? Nie chcę zostać z 1 opcją czyli darmowe stacjonarne, tanie komórki i Fiber 80, bo KONKRETNIE dla mojej osoby to TYLKO zysk 10zł miesięcznie (stacjonarnego nie używam, szybsza Fiber nie "pójdzie), a wiążę się na kolejne 24 miechy TO wszystko tłumaczyłem miłemu panu licząc, że może z ceny zejdą traktując klienta indywidualnie, a nie tabelkami promocji dla wszystkich. Odmówiłem, kolejna rozmowa w środę…