Orange: Orange Polska zaoferował klientom superszybki internet o prędkości nawet 1 Gb/s oraz Smart Wi-Fi, czyli pierwsze w Polsce inteligentne rozwiązanie zapewniające najlepszą jakość Wi-Fi w domu. Ponadto, szybki domowy internet można kupić bez „lojalki”.
Z oferty internetu 1 Gb/s mogą korzystać nie tylko nowi klienci, ale też wszyscy obecni użytkownicy usługi w opcji do 600 Mb/s. Będą mieć szybszy internet – automatycznie, bez żadnych dodatkowych formalności, w dotychczasowej cenie.
Najszybszy Orange Światłowód mogą kupić wszyscy, którzy znajdują się w zasięgu dotychczasowej oferty 600 Mb/s. To mieszkańcy 76 gmin, w których rynek szerokopasmowego internetu został zderegulowany, m.in. Warszawy, Wrocławia, Bydgoszczy, Torunia, Lublina, Zielonej Góry, Łodzi, Ostrołęki, Białegostoku czy Gniezna. W sumie blisko 1,7 mln gospodarstw domowych.
Cena z rabatami za e-fakturę (5 zł) i zgodę marketingową (5 zł). Bez lojalki, z możliwością rezygnacji w każdej chwili, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
Klienci maja dopłacać do spamu marketingowego? Aż takie to rarytasy? Do czego to doczekaliśmy?
W UPC otrzymuję fakturę elektroniczną (też 5 zł w ofercie, ale można się wypisać z tego) i sam wypełniam druki. Rocznie to daje 60 zł oszczędności.
Ostatnio mocno się wkurzyłem na dział utrzymania klienta z orange, który wprowadza ludzi w błąd, aż miałem to gdzieś dalej poruszać, ale wystygłem.
Perfidnie ukrywają w ofercie (przynajmniej telefonicznie - nie byłem na stronie) te niby rabaty za faktury i zgody marketingowe w których skład wchodzi nawet udostępnianie moich danych (nie wiadomo jakich) firmom zewnętrznym i informują że wynegocjowana cena za umowę uwzględniała “rabaty” za zgody marketingowe dopiero w momencie kiedy się na nie nie zgodzisz.
Jak by tego było mało wprost kłamała w oczy że ja już zgody marketingowe udzieliłem, dlatego minie nie poinformowała wcześniej, kiedy wziąłem umowę i poprosiłem o wskazanie punktu w którym się zgodziłem, bo ją przeczytałem i nie widzę, to zaczęła się wykręcać że ona nie ma dostępu do umowy i nie wie jak jest skonstruowana… dział utrzymania klienta, dzwoni do mnie żeby podpisać umowę i ona nie wie… Żal jaką mają obsługę.
Za takie traktowanie nie polecam firmy
No za chiny, jak zwykle “nie nadążam”…czyli w UPC nie ma faktycznych “rabatów”, tylko za poszczególne zgody, musisz jeszcze do rachunku dopłacać, stąd te twoje “oszczędności”?
Zakręcona “logika” jak świński ogon…