Witam. Poszukuje darmowego organizera osobistego, najlepiej w języku polskim, ale o określonych funkcjach:
-
Kalendarz z możliwością podania konkretnych godzin, przedziału czasowego.
-
Możliwość dodawania kategorii do wydarzeń jak np. spotkanie, urodziny i ich cykliczne powtarzanie np. co miesiąc.
-
Możliwość prowadzenia takich na “szybko” oraz czegoś na wzór dziennika.
-
Możliwość wysłania np. danej notatki pocztą (niekoniecznie wbudowany klient - może być za pomocą zewnętrznego klienta).
-
Możliwość dodania listy zadań i ich stopnia ukończenia np. w procentach.
-
Posiadanie czegoś na wzór listy znajomych, książki adresowej.
-
Stały podgląd najbliższych wydarzeń i zadań np. za pomocą gadżetu na pulpicie jak box, “żółte karteczki” lub coś podobnego.
Czytałem trochę o EssentialPIM (mam nadzieję, ze dobrze pamiętam nazwę), może ktoś coś o nim powiedzieć - jak jest z prostotą obsługi, bo spotkałem się z rożnymi opiniami.