Organizer osobisty o określonych funkcjach

Witam. Poszukuje darmowego organizera osobistego, najlepiej w języku polskim, ale o określonych funkcjach:

  1. Kalendarz z możliwością podania konkretnych godzin, przedziału czasowego.

  2. Możliwość dodawania kategorii do wydarzeń jak np. spotkanie, urodziny i ich cykliczne powtarzanie np. co miesiąc.

  3. Możliwość prowadzenia takich na “szybko” oraz czegoś na wzór dziennika.

  4. Możliwość wysłania np. danej notatki pocztą (niekoniecznie wbudowany klient - może być za pomocą zewnętrznego klienta).

  5. Możliwość dodania listy zadań i ich stopnia ukończenia np. w procentach.

  6. Posiadanie czegoś na wzór listy znajomych, książki adresowej.

  7. Stały podgląd najbliższych wydarzeń i zadań np. za pomocą gadżetu na pulpicie jak box, “żółte karteczki” lub coś podobnego.

Czytałem trochę o EssentialPIM (mam nadzieję, ze dobrze pamiętam nazwę), może ktoś coś o nim powiedzieć - jak jest z prostotą obsługi, bo spotkałem się z rożnymi opiniami.