Oszust z allegro


(Rafal Styczynski) #1

Mam problem z OSZUKUJĄCYM sprzedawcą na allegro.

W grudniu kupiłam od użytkownika allegro o nazwie

„simserwis_pl” prowadzącego również sklep internetowy http://www.aetka.com.pl/

etui do telefonu. Oczywiście od razu za pośrednictwem PAYU dokonałam zapłaty a towar otrzymałam po 2 dniach. Wszystko było super jednak do czasu aż WYSTĄPILI O ZWROT PROWIZJI TWIERDZĄC, ŻE NIE ZAPŁACIŁAM (mam potwierdzenie od allegro, że pieniądze do nich dotarły). Nie lubię takich zachowań więc wystawiłam komentarz neutralny o treści:

”Jeżeli chodzi o towar to wszystko w porządku, kontakt i wysyłka ok jednak ubieganie się o zwrot prowizji po bezproblemowo przeprowadzonej transakcji i ze strony kupującego i ze strony sprzedającego to lekko niepokojące. Jednak Polecam!”

w odpowiedzi otrzymałam:

[Odpowiedź z: pon 14 sty 2013 09:06:57 CET] Klientka oszukuje- zakupiła przedmiot na naszej aukcji, po czym nie dokonała zapłaty, więc przedmiot nie został wysłany. Zwróciliśmy się o zwrot prowizji do Allegro, po czym Pani nakłamała, że transakcja została zakończona. NIE POLECAMY

Do tego jako wisienkę na torcie zafundowali mi negatywny komentarz o treści:

„Klientka zakupiła przedmiot,po czym nie dokonała wpłaty. Zwróciliśmy się do Allegro o zwrot prowizji-Pani skłamała iż wpłaciła i przedmiot otrzymała,co nie miało miejsca. Do tego otrzymaliśmy niesłusznie neutral. NIE POLECAMY- klientka niepoważna.”

Jeszcze raz podkreślę, że towar od nich otrzymałam co potwierdza, że otrzymali płatność. DLA MNIE JUŻ SAMO ZWRÓCENIE SIĘ O ZWROT PROWIZJI JEST CHAMSTWEM!

Zwróciłam się do allegro z prośbą o usunięcie komentarza bo jest krzywdzący i nieprawdziwy, na co otrzymałam odpowiedź, że „Przykro mi, że otrzymała Pani taką opinię. Niestety nie widzę podstaw do jej usunięcia. „

Od innej osoby pracującej dla allegro i obsługującej płatności PAYU otrzymałam pismo potwierdzające, iż płatność została do nich przekazana jeszcze w grudniu i mam nawet jakiś nr księgowania.

W jaki sposób można „zmusić allegro” do usunięcia komentarza – przecież widzą że w treści sprzedający powołuje się na brak zapłaty a od nich otrzymuje info, że płatność przekazali.

pozdrawiam


(ra-v) #2

Wytocz spór w Allegro.


(eddie71) #3

Warto zachować opakowanie przesyłki do końca sporu.

Można też wysłać skan opakowania z adresem nadawcy do firmy i uzgodnić z nimi anulowanie komentarzy.

Mam jednak w tej sprawie wątpliwości.

Towar zakupiony 4 grudnia 2012 r. a komentarz wystawiła Pani dopiero 11 stycznia 2013 r. czyli ponad miesiąc od zakupu.

Dlaczego wcześniej nie wystawiła Pani komentarza tylko dopiero po informacji o toczonym postępowaniu?

Rozpoczął się spór o zwrot prowizji a Pani zamiast wyjaśnić sprawę wystawia nagle “neutrala”. Dla niektórych “neutral” jest traktowany prawie jak “negatyw”.

Trzeba było chociaż poczekać z tym komentarzem do zakończenia sporu.

Oczywiście nie wykluczam pomyłki sprzedającego,ale gdzie tu widzi Pani oszustwo?

Prowizja za ten (nie)sprzedany towar to groszowa sprawa.


(system) #4

Gdy sprzedający wystąpił o zwrot prowizji otrzymałaś o tym @ z informacją. W mailu był link w który trzeba kliknąć i tam odpowiedzieć.

Komentarz możesz usunąć tylko gdy wygrasz w sądzie cywilnym ze sprzedawcą, lub wystąpisz do sprzedawcy o jego unieważnienie. Allegro nic nie zrobi.

Ale od początku, co z odpowiedzią na @ z informacja o tym, że sprzedawca występuje o ZP?

PS. Podczepianie się do czyich tematów na tym forum może skutkować usunięciem postów.