Witam,
Chciałem zachęcić was do napisania newsu o Godot Engine, silniku gier dystrybuowanym na wolnej licencji MIT.
Pod koniec stycznia wyszła wersja 3.0, która przynosiła ogrom zmian(https://github.com/godotengine/godot/blob/master/CHANGELOG.md), ale niestety ta premiera nie spotkała się z zainteresowaniem osób piszących artykuły.
Ta wersja umożliwiła m.in. przetłumaczenie silnika i dokumentacji, dzięki czemu program jest dostępny, w znacznej części, po polsku.
Ale nie ma co załamywać rąk, ponieważ nadchodzi wersja 3.1, która przyniesie wiele ulepszeń względem poprzedniej wersji (lista zmian - https://github.com/godotengine/godot/issues/19101).
Powinniśmy się spodziewać się lada dzień wersji alfa.
Oto projekt, pokazujący możliwości silnika, który będzie udostępniony za darmo wraz z wersją 3.1 programu.