W firmie na wielu kompach jest tak że pracownik jawnie nie dodaje adresatów do książki adresowej bo po wymianie maili kontakt w postaci adresu email zostaje w pamieci podrecznej i po wpisaniu w pole adresu początku jest pośród sugerowanych.
Jak można coś takiego wyeksportować do jakiejkolwiek czytelnej formy ? txt, xls, csv … cokolwiek. Lub coś na wzór normalnego eksportu kontaktów.
Z tego, co się orientuję, to te adresy wpisywane “z palca”, są w pliku “Outlook.NK2” w katalogu: “C:\Documents and Settings\Nazwa_uzytkownika\Dane aplikacji\Microsoft\Outlook”.
Nie mam natomiast pojęcia, jak je wyciągnąć w uporządkowanej postaci, ale da się je odczytać po otwarciu pliku w notatniku lub w Excelu.
Jak elektorat PiSu wszędzie widzą podstęp, lustracje, łamanie praw człowieka etc.
Osoba do której kontakty należały od samego początku o tym wiedziała a właściwie to pomagała mi je wyciągnąć by przekazać je swojemu następcy pracującemu na innym kompie.