http://pomoc.o2.pl/poczta/programy/
Sprawdz adresy POP3 i SMTP musza sie zgadzac
W przypadku problemów z konfiguracją programu pocztowego, pamietaj:
-najważniejsze aby sprawdzić poprawność portów,
-musi być zaznaczone uwierzytelnienie serwera,
-nie może byc zaznaczone uwierzytelnienie hasła,
-upewnij się też czy Twój program antywirusowy nie skanuje poczty wychodzącej - ta opcja ma być w nim wyłączona gdyż programy antywirusowe nie mogą skanować połączeń szyfrowanych.
Jeżeli nadal masz problemy z wysyłaniem/odbieraniem wiadomości, zaloguj się na konto przez strone www i sprawdź czy konto działa poprawnie. Jeżeli występuje jakiś komunikat błędu prosze nam przesłać jego pełną treść i napisać czy występuje on dłużej niż 12 godzin
Nie mogę wysłać listów z programu Outlook (błąd 554)
Program pokazuje następujący komunikat błędu:
"Nie można wysłać wiadomości, ponieważ serwer odrzucił adres e-mail nadawcy.
Konto: ‘user o2’, Serwer: ‘poczta.o2.pl’, Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: ‘554 : Sender address rejected: SERWER poczta.o2.pl WYMAGA UWIERZYTELNIENIA. Zobacz http://pomoc.o2.pl/poczta/autoryzacja/ i skonfiguruj poprawnie program pocztowy.’, Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 554, Numer błędu: 0x800CCC78"
Powodem braku możliwości wysyłania listu jest nie ustawiona autoryzacja SMTP.
Zalecamy ponownie skonfigurować program pocztowy. Dokładną instrukcję jak to zrobić, znajdziesz na tej stronie
Nie mogę wysłać listów z programu Outlook (błąd 454)
Program pokazuje następujący komunikat błędu:
“Nawiązanie połączenia SSL z serwerem jest niemożliwe. Konto: ‘user o2’, Serwer: ‘poczta.o2.pl’, Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: ‘454 TLS not available due to temporary reason’, Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Tak, Błąd serwera: 454, Numer błędu: 0x800CCC7F”
To może być problem z antywirusem skanującym wysyłane e-maile. Taki problem czesto występuje gdy korzystamy z programów antywirusowych. Wyłączenie skanowania poczty wychodzącej powinno rozwiązać problem.
Nie mogę ściągnąć listów Outlookiem. Pokazuje się błąd autoryzacji
Program pokazuje następujący komunikat błędu:
“Zalogowanie na serwerze przy użyciu bezpiecznego uwierzytelniania hasła jest niemożliwe. Konto: ‘user o2’, Serwer: ‘poczta.o2.pl’, Protokół: POP3, Odpowiedź serwera: ‘-ERR Rozpoznaje jedynie CAPA, USER, PASS lub QUIT’, Port: 995, Zabezpieczenie (SSL): Tak, Błąd serwera: 0x800CCC90, Numer błędu: 0x800CCC18”
Proszę w Outlooku odznaczyć opcję Logowanie przy użyciu bezpiecznego uwierzytelniania hasła i odbieranie poczty będzie możliwe.