Outlook ciągły komunikat "Wymagane hasło"

Cześć.

Mam problem z Outlook na Windows 10. Od kilku dni pojawił się komunikat: “Wymagane hasło” przez co nie mogę odbierać jak i wysyłać poczty. Dodam, że logując się przez przeglądarkę, brak jakichkolwiek problemów. Zrobiłem nowy profil w systemie Windows, na nim również brak jakichkolwiek problemów.

Czy ktoś wie w jaki sposób mogę się z tym uporać?

Dodam, że konto pocztowe jest na silniku Exchange.

poprawne serwery poczty wychodzącej i przychodzącej wpisane i porty plus czy jest szyfrowanie ?

Automatycznie pobiera sobie.

https://pl.compbs.com/outlook-keeps-asking

i wiele innych stron

Najprościej po prostu usuń konto i dodaj od nowa. Skoro na exchange to wszystko się zsynchronizuje.
Chyba że archiwizowałeś, ale tego obecnie już się raczej nie robi.

Pytanko, czy będąc w rejestrze w ścieżce: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\15.0\Outlook\Profiles

w kluczu 9375Cff0413111d3b88a00104b2a6676

w 00000002 siedzi moje konto Outlook. Czy mogę skasować całą zawartość 00000002?