Outlook Express - nie kasuje nadanych


(duch.4.pl) #1

Witam,

Co może być powodem tego, że Outlook Express po wysłaniu listu nie usuwa jego kopii ze skrzynki nadawczej i melduje błąd, ale bez szczegółów (konsola błedów jest biała)?

Jestem w sieci lokalnej z 1 komputerem.


(Msprungk) #2

http://support.microsoft.com/kb/262052/pl


(duch.4.pl) #3

Problem w tym że u mnie list wysyła, a w nadawczej zostawia.

poza tym nie mam w ogóle takiego pliku jak "Outbox.dbx" ani żadnego innego dbx na dysku


(Msprungk) #4

Musisz mieć. To standardowy format skrzynek pocztowych programu Outlook Express

Zobacz sobie do menu start/wyszukaj i jako szukany ciąg wpisz:

*.dbx


(duch.4.pl) #5

tak zrobiłem i nie znalazł żadnego pliku dbx - być może właśnie to jest moim problemem

a gdzie powinien być ten plik?


(Msprungk) #6

W Documents&Settings/nazwa usera/ustawienia lokalne/identities/długi numer ID


(duch.4.pl) #7

u mnie jest w

C:\Documents and Settings\"USER"\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Identities{897A0BA3-40CE-4EA4-8212-2D8CBCCC7163}\Microsoft\Outlook Express

plik: "Skrzynka nadawcza.dbx"

widocznie wyszukiwarka pomija foldery ukryte


(Msprungk) #8

To zmień zakres jej wyszukiwania w opcjach wyszukiwania/zaznacz opcje zaawansowane


(duch.4.pl) #9

usunięcie dbx nic nie dało, natomiast po zaimportowaniu głównego konta do nowej tożsamości .. nie wysyła listu też pozostawiając w nadawczej .. jednak przynajmniej coś mówi

ten blacklisted IP to mój aktualny :o


(Msprungk) #10

Skontaktuj się z adminem swojej sieci


(duch.4.pl) #11

mam neostradę


(Gutek) #12

Zerknij http://office.microsoft.com/pl-pl/assis ... 31045.aspx czyli Sprawdź ustawienia programu pocztowego w sekcji autoryzacja przy wysyłaniu.


(Msprungk) #13

To skontaktuj się z TPSA. Być może z powodu niereagowania na spam wysyłany przez abonentów TPSA pewna pula numerów IP została zablokowana