Witam,
Co może być powodem tego, że Outlook Express po wysłaniu listu nie usuwa jego kopii ze skrzynki nadawczej i melduje błąd, ale bez szczegółów (konsola błedów jest biała)?
Jestem w sieci lokalnej z 1 komputerem.
Witam,
Co może być powodem tego, że Outlook Express po wysłaniu listu nie usuwa jego kopii ze skrzynki nadawczej i melduje błąd, ale bez szczegółów (konsola błedów jest biała)?
Jestem w sieci lokalnej z 1 komputerem.
Problem w tym że u mnie list wysyła, a w nadawczej zostawia.
poza tym nie mam w ogóle takiego pliku jak “Outbox.dbx” ani żadnego innego dbx na dysku
Musisz mieć. To standardowy format skrzynek pocztowych programu Outlook Express
Zobacz sobie do menu start/wyszukaj i jako szukany ciąg wpisz:
*.dbx
tak zrobiłem i nie znalazł żadnego pliku dbx - być może właśnie to jest moim problemem
a gdzie powinien być ten plik?
W Documents&Settings/nazwa usera/ustawienia lokalne/identities/długi numer ID
u mnie jest w
C:\Documents and Settings"USER"\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Identities{897A0BA3-40CE-4EA4-8212-2D8CBCCC7163}\Microsoft\Outlook Express
plik: “Skrzynka nadawcza.dbx”
widocznie wyszukiwarka pomija foldery ukryte
To zmień zakres jej wyszukiwania w opcjach wyszukiwania/zaznacz opcje zaawansowane
usunięcie dbx nic nie dało, natomiast po zaimportowaniu głównego konta do nowej tożsamości … nie wysyła listu też pozostawiając w nadawczej … jednak przynajmniej coś mówi
ten blacklisted IP to mój aktualny :o
Skontaktuj się z adminem swojej sieci
mam neostradę
Zerknij http://office.microsoft.com/pl-pl/assis … 31045.aspx czyli Sprawdź ustawienia programu pocztowego w sekcji autoryzacja przy wysyłaniu.
To skontaktuj się z TPSA. Być może z powodu niereagowania na spam wysyłany przez abonentów TPSA pewna pula numerów IP została zablokowana