Outlook Express-problem z konfiguracją

Próbuję skonfigurować Outlook express. W domu wszystko jest ok, a w pracy pojawia się np. takie okienko:

9235b847fecd4d09m.jpg

Komputer posiada system Windows XP.

Próbowałam już na różne sposoby, z szyfrowaniem ssl i bez, z uwierzytelnieniem i bez uwierzytelnienia. Nie wiem czy to może ma jakieś znaczenie, że mój komputer w pracy jest w sieci, instalowany z serwera za pomocą dyskietki. Dodam, że wszystko robiłam zgodnie z tym linkiem:

http://pomoc.o2.pl/poczta/programy/oe6pl.html

Jeżeli masz wszystko zgodne z prawidłowymi ustawieniami to tylko pozostaje błąd na portalu tlenu.Z własnego doświadczenia mam przykre doświadczenia z tym portalem jeżeli chodzi o poczte.Podobne komunikaty nie dostarczanie poczty itp,dlatego odbieram poczte z tego portalu tylko przez komunikator tlen.A jak wygląda sprawa u ciebie z kontami pocztowymi na innych portalach?

nika22 a masz pewność że admin nie poblokował portów na których działa poczta ??

Domyślnie:

smtp :arrow: 25

pop3 :arrow: 110

Update:

Właśnie zobaczyłem na zrzutkę i mam pytanie dlaczego protokół pop3 jest na porcie 995 :? :?

To samo konto mam skonfigurowane w domu i wszystko jest ok, przez stronę www też w porządku, więc póki co odbieram w pracy pocztę przez stronę.

Może teraz być złe ustawienie, bo kombinowałam jak mogłam, wszystko zmieniałam i na końcu mogło być źle, ale tak jak mówię, robiłam na początku wszystko po kolei z tego linku, więc powinno być ok. Raczej nie powinno być poblokowane, chyba że takie było domyślne ustawienie w czasie instalacji serwera.

Bo w domu masz odblokowane wszystkie porty, a w pracy admin mógł akurat zablokowac port 995 i stąd takie objawy, wróć do ustawień domyślnych:

Tak było na początku, ale nie działało to zrobiłam ‘serwer wymaga uwierzytelnienia’ no i wtedy pokazały się takie porty.

Wróciłam do domyślnych ustawień, ale nadal pojawia się komuniakt:

Administrator portów nie blokował. Mam takie pytanie, może głupie, ale jak sprawdzić czy port jest zablokowany?