Outlook Express - problem z wysyłaniem

Witam,

Przeczytałam już kilka tematów z podobnymi kłopotami, jednakże nie pomogło mi to w usunięciu mojego problemu. Korzystam z Outlook Express od roku, poczta jest na interii, skonfigurowana poprawnie, zaznaczona opcja uwierzytelnienia serwera itp. itd. Do tej pory wszystko działało poprawnie, jednakże od kilku dni mam problem z wysyłaniem poczty. Odbiera pocztę bez zastrzeżeń, jednakże gdy chcę wysłać maila wyskakuje taki oto komunikat:

“Twój serwer nieoczekiwanie zakończył połączenie. Mogło być to spowodowane: nieprawidłową konfiguracją serwera, problemami z siecią lub długim okresem nieaktywności. Konto: “poczta.interia.pl”, Serwer: “poczta.interia.pl”, Protokół: SMTP, Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd łączy: 10053, Numer błędu: 0x800CCC0F”.

Próbowałam już usunąć konto i skonfigurować od nowa, wyłączyć skanowanie poczty przez Nortona - nic jednak nie pomaga. Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki…

http://poczta.interia.pl/pomoc/?cat=174&inf=487

No tak, tylko problem w tym, że…

  • Msimn.exe ma dostęp do Internetu

  • konto jest skonfigurowane poprawnie

  • nawet całkowite wyłączenie antywirusa i firewall’a też nie likwiduje tego problemu :frowning:

Sprawdz to :

http://support.microsoft.com/kb/319661/pl

http://support.microsoft.com/kb/813514/pl

Lub sprawdz inne programy do poczty np : Mozilla Thunderbird 2.0.0.17

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … d+2.0.0.17

W rejestrze bawić się boję, więcej złego, niż dobrego zrobię. Założyłam konto innej poczty, z onetu - tak samo, odbiera pocztę, ale nie wysyła. Zrobiłam nawet reinstall outlook’a i też bez rezultatu, a nie chciałabym zmieniać programu na inny…

No cóż, chyba problem bez rozwiązania to jest.

Tak, czy inaczej - dziękuję za chęci. :slight_smile:

miałem to samo na interii

okazało się, że antywirus (AVG) nie był skonfigurowany do skanowania poczty wychodzącej!

więc zmieniłem i śmiga

spróbuj może inne antywiry zachowują się tak samo? jak nie przeskanują to nie wypuszczą? :smiley: