Outlook Express się zawiesza po starcie - wina Nortona?

Outlook express w windows xp mi się zawiesza po starcie. Przedtem nic takiego się nie działo ale jak odpaliłem Norton SystemWorks to naprawił mi błędy i teraz nie działa mi OE ):

Instalacja od nowa może pomóc? Czy ktoś wie gdzie jest do ściągniecia OE ale cały, a nie plik, który dopioero mi to ściągnie?

Hej,

Jeśli faktycznie jest to wina Nortona, to przywróć poprzednie ustawienia - program zapamiętuje bowiem to, co zmieniał, by w razie problemów móc to odtworzyć. Oczywiście jest to możliwe tylko wtedy, gdy System Works jest zainstalowany na dysku, a nie uruchamiany bezpośrednio z płyty…

Outlook Express jest częścią składową systemu operacyjnego więc jako takiego, nigdzie go nie ściągniesz - nawet przy jego odinstalowaniu trzeba pokombinować, bo w ustawieniach domyślnych nie jest możliwy do odinstalowania. Jeśli przywracanie ustawień nie zda rezultatu, może warto pomyśleć o jakimś alternatywnym kliencie poczty - na przykład o nowym ThunderBird’zie 3??

Pozdrawiam,

Dimatheus

Niestety Nortona już odinstalowałem ):

Ale sprawdzę alternatywne programy.

Hej,

Wiesz, najważniejsze jest pytanie, czy podczas odinstalowywania zaznaczyłeś opcję, by usunął też wszystkie utworzone punkty przywracania. Jeśli nie, to być może po ponownej instalacji pakietu będzie możliwe przywrócenie komputera do poprzedniego stanu. A swoją drogą - CCleaner też świetnie czyści komputer i do tego jest bezpłatny… :slight_smile:

Polecam :razz:

Pozdrawiam,

Dimatheus

Już się powiodło, po formacie ^^ to coś grubszego było ):

Dzięki

Hej,

No to dobrze… Szkoda tylko, że format był potrzebny… W końcu zawsze lepiej walczyć do końca, niż formatować.

Pozdrawiam,

Dimatheus