Outlook - grupowanie adresów do folderów

Cześć :wink:

Potrzebuję waszej pomocy. Od niedawna używam Outlooka 2003. Mam kilkadziesiąt adresów e-mail i potrzebuję coś takiego:

Wybierzmy kilka kontaktów (przykładowe) : qq@dp.pl, ww@dp.pl, ee@dp.pl rr@dp.pl

I chciałbym żeby te adresy były przypisane do konkretnych folderów w skrzynce odbiorczej, żeby tak, jak przyjdzie mi e-mail, żeby ten e-mail od tych adresów nie zapisał się w głównej skrzynce odbiorczej a jednym z tych folderów.

Przykładowo

Folder:

Dział księgowy

Dział techniczy

Dział marketingowy

I przykładowo kontakt qq@dp.pl jest przypisany do folderu działu księgowego i tam też pokazuje mi się e-mail. Kontakt ww@dp, jest przypisany do folderu działu marketingowego i tam też mi się pokazuje po dostarczeniu.

Da się coś takiego zrobić ? Mam nadzieję że jasno opisałem sytuacje.

z góry dzięki :wink:

Zaznacz wiadomość z adresem któremu chcesz przypisać regułę, następnie kliknij u góry “Wiadomości” -> utwórz regułę z wiadomości -> pozaznaczaj co potrzebujesz -> gotowe. I to samo robisz z pozostałymi wiadomościami :slight_smile: