Outlook - nie działa wyszukiwanie


(Laurrent) #1

Po aktualizacji windows 10 ( 21.12.17), w moim Outlook’u 2013 przestało działać szybkie wyszukiwanie fraz w polu ‘bieżąca skrzynka pocztowa’, w opcjach indeksowania po wybraniu opcji rozwiązywania problemow, wyswietla sie komunikat: ‘Nieprawidłowe uprawnienia w katalogach usługi Windows Search - problem nierozwiązany’, włączyłem funkcje odbudowania indeksu, niestety to nie pomaga, Czy ktos ma pomysł, ja przywrocic funkcjonalnosc wyszukiwania byskawicznego w Outlook’u? Brak tej funkcji jest bardzo irytujace i utrudnia prace kiedy liczy sie czas i szybkie znalezienie po ‘frazie’’, Moze ktos ma patent na rozwiązanie tego problemu??


(Radek68) #2

Prawdopodobnie wystąpił problem z uprawnieniami do plików/katalogów systemowych. To może być wina złośliwego oprogramowania, może błędów na dysku (zrób w linii poleceń z uprawnieniami administratora chkdsk c: /f), może podczas aktualizacji coś nie tak poszło, hmmm, ogólnie może być prosta sprawa, albo całkiem skomplikowana.

Poczytaj, może coś znajdziesz:

https://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows_7-performance/ustawienia-uprawnień-windows-search/53e80f7d-45ad-4306-a0fa-4b50e14dcc14

https://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows_7-performance/wyszukiwanie-i-indeksowanie-takie-bledy/f9f463df-225a-415e-acc6-8db08bdf87b6

Podobny problem na innym forum:
https://www.fixitpc.pl/topic/24490-windows-search-nie-działa-poprawnie-problemy-z-utratą-uprawnień/


(Laurrent) #3

Bardzo dziekuje, za odpowiedz, ale jakos poradziłem sobie z tematem :slight_smile: zrobiłem 2 rzeczy wg kolejnosci, najpierw zalogowałem się na pocztę bezposrednio ze strony internetowej, tam przeniosłem całą pocztę do folderu np roboczego, nastepnie wrzuciłem z powrotem całą pocztę do folderu odebrane, potem z katalogu opcje indeksowania (panel sterowania) wybrałem opcje odbudowy indeksu (ale tylko outlook), wczesniej wybierałem 2x odbudowe dla dysku C i Outlook i nic to nie dawało. W kazdym razie, po przeprowadzeniu obu tych akcji, wlaczylem Outlook’a i zaczął pobierac na nowo całą pocztę z kilku lat ( w moim przypadku 8h pobierania jak nic…), co najwazniejsze, zaczal pobierac i pewnie tym samym odbudowal sobie indeks, bo wyszukiwanie znow działa :slight_smile: Yeeeeeeee!!!


(Laurrent) #4

Odkryłem lepszy sposob na pozbycie sie tego problemu, wystarczy w panelu sterowania wybrac ‘programy i funkcje’ następnie z wyswietlonej listy nalezy wybrac zainstalowaną wersję MOffice, po kliknieciu menu wybrać opcję zmień, następnie pojawi się okno, w ktorym nalezy wybrac opcje ‘napraw’, potem tylko restart pc i Outlook musi smigać :slight_smile: