Witam. Mam taki o to mały problem; do tej pory w e-mailach w okienku odczytu w w/w kliencie pocztowym nie miałem problemu z przejściem poprzez łącze do odp. witryny. Nagle dzisiaj mam
Ustawienia w centrum zaufania mam dobre , tak myślę bo są jak wcześniej ,ba! nawet dodanie nadawcy do bezpiecznych czy to inne okreslenie pozytywne nic nie daje. Łącze a raczej klikniecie go skutkuje komunikatami typu na ten komputer zostały nałożone ograniczenia, skontaktuj sie z adminem systemu . Jak ktos wie jak to rozwiazać z góry dziękuję za odp. Ps.jestem jedynym użytkownikiem i mam konto admina… ![-o<
Czy aby może miec z tym związek to iż usunąłem Operę i teraz IE9 jest główna przeglądarką?Mam Ms Office 2010
Co do pliku REG, to otwierasz Notatnik >>> wklejasz całość zaczynając od Windows Registry Editor Version >>> Plik >>> Zapisz jako >>> Zmień rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki >>> Zapisz np. pod nazwą PLIK.REG >>> kliknij dwa razy na utworzony plik FIX.REG i potwierdź dodanie do rejestru >>> restart.