Outlook - ściąganie przeczytanych wiadomości

Konfiguruję Outlooka od zera. Wprowadzam konta mailowe. Wybieram ‘wyślij/odbierz’ i zaczyna się ściąganie wszystkich wiadomości, jakie mam na serwerze (mimo, że są oznaczone jako przeczytane). Czy można ustawić, aby ściągał tylko nieprzeczytane wiadomości? Nie potrzebuję kilkuset maili na komputerze, a nie chcę ich wyrzucać z serwera.

Na jakim serwerze masz pocztę?

Niektórzy dostawcy pozwalają na to. Np w Gmailu możesz sobie ustawić POP od tego momentu.

Ważne - zmieniasz ustawienia na serwerze a nie w outlooku.

Pocztę mam na wp.pl i o2.pl

Ruszyłam głową i rozwiązałam problem w nieco inny sposób.

Utworzyłam na serwerze nowy folder, do którego skopiowałam stare wiadomości, dzięki czemu uniknęłam ich ściągania.

Dzięki za zainteresowanie tematem i pozdrawiam.

To dobry pomysł. Pozwala usystematyzować i uporządkować wiadomości na przyszłość. :slight_smile: