Konfiguruję Outlooka od zera. Wprowadzam konta mailowe. Wybieram ‘wyślij/odbierz’ i zaczyna się ściąganie wszystkich wiadomości, jakie mam na serwerze (mimo, że są oznaczone jako przeczytane). Czy można ustawić, aby ściągał tylko nieprzeczytane wiadomości? Nie potrzebuję kilkuset maili na komputerze, a nie chcę ich wyrzucać z serwera.
Na jakim serwerze masz pocztę?
Niektórzy dostawcy pozwalają na to. Np w Gmailu możesz sobie ustawić POP od tego momentu.
Ważne - zmieniasz ustawienia na serwerze a nie w outlooku.
Pocztę mam na wp.pl i o2.pl
Ruszyłam głową i rozwiązałam problem w nieco inny sposób.
Utworzyłam na serwerze nowy folder, do którego skopiowałam stare wiadomości, dzięki czemu uniknęłam ich ściągania.
Dzięki za zainteresowanie tematem i pozdrawiam.
To dobry pomysł. Pozwala usystematyzować i uporządkować wiadomości na przyszłość.