Paczka nie do tego adresata(?)

Witam,

mam problem odnośnie z przesyłką.

Gdyż moja ciotka chciała mi coś przesłać jako prezent, lecz pomyliła adresy.

I teraz mam wielki problem:

Czy w liście bardziej się liczy imię i nazwisko, czy adres zamieszkania?

Bo teraz mój kumpel dostał przesyłkę i mówi, że to jego bo na jego adres, a ja mówię że to do mnie, gdyż na liście jest moje imię i nazwisko.

Bardzo proszę o odpowiedz.

Jaki problem ?? Nie chce Ci oddać ?? Dzwoń do Cioci, niech dzwoni do jego rodziców i tyle

Przesyłka prawdopodobnie była polecona, a taką powinno oddać się osobie która widnieje jako adresat. Skoro listonosz zrobił inaczej, to zgłosiłbym to kierownictwu oddziału Poczty i wyciągnął konsekwencje.

Tak, była wysłana listem poleconym.

a co bylo w paczce? :smiley: :smiley: :lol:

Z tego co widziałem u niego to była nagrywarka DVD, lecz widzialem tylko opakowanie.

a nie możesz zrobić tak jak Monczkin mówi ?

A nie możesz poprostu do niego pójść i sobie wziąść? Zadzwoń na policje :lol:

a pan policjant pójdzie , porozmawia grzecznie , a jak on powie , że dostał to jest jego , wtedy pan policjant ci powie że możesz swoich praw do paczki dochodzić sądownie , on nic więcej w tej sprawie nie może zrobić

[przecież pałką go nie …]

pozazdrościć tylko takich kolegów ,

to nie możesz spytać ciotki co Ci wysłała i wtedy porozmawiaj z jego rodzicami no chyba , że jest pełnoletni a w takim przypadku to zastosował bym inne argumenty ??

a po drugie to od kiedy listonosz daje paczke jesli sie nawisko i imie nie zgadza dziwne :wink:

niech ci drugą przyśle :wink: :wink:

I dla mnie tutaj jest koniec tematu :expressionless:

Jak listonosz może oddać przesyłkę osobie, do której nie jest skierowana?

Nawet, gdy dotarł pod adres, pyta się, czy pan taki a taki… :expressionless:

Ja bym:

A poza tym co to za kolega ;/ Ja bym go tak nie nazywał…

BYŁY kolega :wink:

[quote="Regulamin świadczenia powszechnych usług pocztowych

Warszawa 2005"]

§ 44

Przesyłka rejestrowana lub przekaz pocztowy podlegają doręczeniu po uprzednim:

  1. ustaleniu przez pracownika pocztowego osoby uprawnionej do odbioru,

  2. sprawdzeniu tożsamości odbiorcy, o ile nie jest znany doręczającemu osobiście,

  3. uiszczeniu przez odbiorcę opłat i należności ciążących na przesyłce, o ile nie zostały

uiszczone przez nadawcę,

  1. pokwitowaniu przez odbiorcę odbioru przesyłki lub przekazu pocztowego

na odpowiednim formularzu odbioru (wzory nr 3, 4, 6, 8, 9, 21, 22), a jeśli przesyłka

rejestrowana lub przekaz pocztowy nadany jest za potwierdzeniem odbioru - również

na formularzu tego potwierdzenia (wzór nr 14).

§ 34

  1. W przypadku niewykonania usługi, w rozumieniu § 2 rozporządzenia w sprawie reklamacji,

adresat lub nadawca przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego może zgłosić

reklamację z roszczeniem o odszkodowanie lub bez takiego roszczenia.

  1. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia nadania

przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego i nie później niż w terminie 12 miesięcy od

dnia ich nadania. Wyjątek stanowią reklamacje, które można zgłaszać w terminach

określonych w § 6 ust. 2 rozporządzenia w sprawie reklamacji.