Paczka

Zamówiłam przedmiot za pobraniem i podałam zły numer telefonu bo z przyzwyczajania wpisałam stary bo nie dawno zmieniałam numer telefonu. Kurier podobny u mnie był ale nic nie wiem bo stary numer tak. Dostałam wczoraj email że mam ponieść koszty dostawy w 2 strony. Rozumiem ale przesyłka była darmowa więc jak z tymi kosztami? Muszę zapłacić czy też nie skoro była darmowa przesyłka. Z góry dziękuję.

Była darmowa jak kupowałaś, a że nikt nie odebrał jej - brak kontaktu z kupującym-kurierem. To ponowna wysyłka musi zostać opłacona.

Wydaje mi się że nie chce jej znowu wysłać bo prosił o pokrycie kosztu przesyłki w dwie strony czyli do mnie a potem z powrotem do nich.

Przesyłka jest darmowa dla klienta, często jako forma zachęty do kupna.
(a realnie wrzucona w cenę towaru)
Sprzedawca jednak ponosi pełny koszt przesyłki. Jeżeli paczka wraca, bo “odbiła” się z powodu nieodebrania przez klienta (nieważne jaki powód) to również firma kurierska obciąża sprzedawcę za powrót paczki do adresu nadania.

Musisz pokryć koszta jakie sprzedawca z tego tytułu poniósł i tyle. Wtedy może wysłać Ci ponownie, być może że zmianą formy zapłaty.