Pada bateria w notebook'u


(Andrzej91) #1

Witam.

Od paru dni zauważyłem, że w moim laptopie po odcięciu prądu bateria trzyma nie dłużej niż pół godziny. Laptop był użytkowany normalnie, czasami był odłączony od prądu, ale na samej baterii pracował stosunkowo mało. Laptop to ACER 5220, a kupiony na początku stycznia. Nie był używany ani podczas mrozów -20'C, ani przy +50'C :slight_smile:

Powiedzcie, co mam z tym robić. Czy dawać go na gwarancję, czy co? Bo to jednak nie jest 'przyjemne'...

Jeśli zły dział, to proszę przenieść :slight_smile:


(Msprungk) #2

Zobacz do karty gwarancyjnej (taka mała). Nie pamiętam czy na baterię jest gwarancja 6-miesięczna czy roczna. Jeżeli masz na baterię gwarancję to reklamuj. W tak krótkim okresie od zakupu bateria nie może pracować tak krótko


(Andrzej91) #3

Zadzwoniłem do sklepu, na dniach zaniosę go na serwis. Ciekawe, czy coś z tym zrobią :slight_smile: Dzięki MarS :slight_smile:


(system) #4

Mam takiego laptopa ale mam w nim inny problem

Zasilacz po pół godziny pracy jest tak gorący że aż parzy ;x


(Msprungk) #5

Acer ma serwis w systemie door-to-door, czyli od drzwi do drzwi

Centrum Serwisowe firmy Acer

  1. Uszkodzenie sprzętu należy zgłosić telefonicznie w Acer Call Center pod numerem:

0 801 080650*

022 471 07 77

*Koszt za minutę rozmowy zgodnie ze stawką lokalnego operatora. Przykładowo, dla abonentów TP S.A. koszt wynosi 0,25 gr za minutę połączenia.

Proszę przygotować następujące dane konieczne do utworzenia zlecenia serwisowego:

* numer seryjny zgłaszanego sprzętu

* datę jego zakupu

* rodzaj gwarancji

* adres odbioru przesyłki

* dane osoby kontaktowej

* nr telefonu do osoby kontaktowej (preferowany nr tel. komórkowego)

* adres e-mail

* NIP nadawcy przesyłki

* REGON nadawcy przesyłki

* szczegółowy opis usterki.

Niezbędne jest podanie aktualnego i działającego adresu e-mail !!

  1. Po skompletowaniu powyższych informacji zostanie utworzone zlecenie naprawy, a operator poda numer zlecenia (Case ID).

  2. Na podany wcześniej adres e-mail przesłana zostanie informacja zawierająca potwierdzenie utworzenia zlecenia naprawy oraz instrukcje dotyczące sposobu przygotowania i wysłania sprzętu do serwisu.

  3. Sprzęt należy odpowiednio zapakować i zabezpieczyć przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu. Preferowana jest przesyłka w oryginalnym opakowaniu. Do wysyłanego sprzętu należy załączyć kopię faktury zakupu i pozostałe dokumenty wymagane do uznania naprawy gwarancyjnej (np. Certyfikat Acer Advantage). Urządzenie nieodpowiednio zapakowane nie zostanie przyjęte przez kuriera.

Proszę upewnić się, że przyczyną zgłaszanej usterki nie jest oprogramowanie (zaleca się wykonanie odtworzenia systemu operacyjnego przy pomocy Recovery CD lub systemu D2D). Przed wysłaniem sprzętu do Centrum Serwisowego należy wykonać kopie bezpieczeństwa danych znajdujących się na dyskach twardych. Przed wysłaniem sprzętu do Centrum Serwisowego należy wykonać kopię bezpieczeństwa danych znajdujących się na dyskach twardych. W celach testowych Centrum Serwisowe zastrzega sobie możliwość odtworzenia systemu operacyjnego do ustawień fabrycznych.

Prosimy nie dołączać akcesoriów do wysyłanego sprzętu, jeśli uszkodzenie sprzętu tego nie wymaga. Jeżeli dołączenie akcesoriów jest konieczne prosimy o sporządzenie ich listy i potwierdzenie jej własnoręcznym podpisem.