Witam,od dłuższego czasu posiadam głośniki Logitech Z-5500. Głośniki były kupione w sierpniu 2008 roku.Okolo grudnia tego roku wyświetlacz panelu kontrolnego zaczoł mrygać aż w końcu zgasł. Wymieniłem je bo były na gwarancji. Dostałem nowe, które działały poprawnie aż do dziś . Wyświetlacz od głośników zaczoł mrygać. Niewiem co jest tego powodem.
Szukałem troche i znalazłem kilka ciekawych teori, że np. panel stoi zbyt blisko sobwoofera, u mnie jest ponad 1m, wiec powinno być ok, poza tym kabel na więcej nie pozwala. Pisali również ze panel moze być zbyt gorący, wyłączyłem go na kilka godzin- był zimny ale nadal to samo.
Czy ktoś spotkał sie z takim czymś i jak to rozwiązać ? Wiem że najlepiej jest oddać głosniki na gwarancje ale jest mały problem, ponieważ głosniki zostały kupione na terenie Holandii w sieci sklepów MediaMarkt. Gdy chciałem poprzednie wymienić w Polsce Pani z obsługi powiedziała ze mam sie skontaktować bezpośrednio z firmą Logitech.Postanowiłem dać głosniki wujkowi który mieszka w Holandii i tam wymienili je w sklepie MediaMarkt od ręki, wzieli popsute i dali nowe.
Czy moge zarządać takiej wymiany w Polsce i czy moge sie ubiegać o uznanie tej gwarancji w Polsce?
Za odpowiedzi i wszelką pomoc z góry dziekuje.