Panel Strowanie Nvidia - nie trzyma ustawień

Witam, i proszę o pomoc

Jestem po zmianie grafiki z Ati/AMD na Nvidia

w Ati Catalyst Control Center w opcji Display Color (Digital Flat-Panel) ustawiłem sobie jasność i kontrast (Brightness/Contrast) jaki ma być dostarczany że tak powiem z kompa na mój monitor bo on ma słaby wachlaż ustawień:)

i jak miałem grafikę Ati po takich ustawieniach w grach i że tak powiem na pulpicie czy www (obraz 3D i 2D) był wyświetlany z tymi samymi parametrami co do jasności i kontrastu.

A w nvidii tego albo niema albo tego nie widzę bo gdy wejdę w “Panel sterowania NVIDIA” to jest opcja taka:

Wyświetlanie->Wyreguluj ustawienia kolorów pulpitu-> i tu są dwie opcje

  • Inne aplikacje sterują ustawieniami kolorów (co to za aplikacje?)

  • Użyj ustawień NVIDIA: i tu jak ustawie odpowiednią wartość dla jasności i kontastu to niby obraz jest ok lecz gdy włączam grę obraz jest ciemny i gdy wyjdę z gry to pulpit jest też ciemny to znaczy taki jak przed ustawieniami…

Proszę o pomoc jak wy kalibrować obraz monitora LCD przy pomocy “Panel sterowania NVIDIA” lub ewentualnie jakim innym programem który będzie trzymał te ustawienia w trybie 3D i 2D…bo monitorem nie dam rady…

ASUS Splendid albo Zaawansowane Zarządzanie Energią Systemu Windows.

Po zmianie ustawień ukaże się na dole Zastosuj - kliknij/zapisz :

http://img21.otofotki.pl/obrazki/lo893_Zastosuj.jpg

http://img21.otofotki.pl/obrazki/jn490_Zastosuj-2.jpg

Miałem to samo po aktualizacje sterownika (nie trzymał ustawień), wróciłem do poprzedniej wersji i jest teraz dobrze.

@XMan -> oczywiście robiłem zastosuj ! lecz problem powraca… po wyjściu z gry lub ponownym uruchomieniu kompa…

@-Puma- -> ja wcześniej miałem kartę i stery od ATI/AMD

Tak se myśle czy postawienie systemu od nowa poprawi sytłacje bo przecież wymiana karty graficznej z Ati na Nvidia musiało sie jakość negatywnie odbić na systemnie W7x64…

Prawidłowo podłączyłeś nową kartę graficzną ?