Parę problemów z Ubuntu: Skaczący kursor, motywy i ikony

Cześć,

 

Jestem nowy w sprawach Ubuntu, więc proszę pisać tak, abym mógł to zrozumieć. Jeśli napisałem temat w złym dziale, proszę przenieść. Oto seria moich problemów i pytań odnośnie Ubuntu (pobrane z http://www.ubuntu.com/))

 

  1. Kursor cały czas skacze w lewo, nie działają poradniki z neta z unknow display.

  2. Jak zainstalować ikonki i motywy? (Nie mogę przerzucić pliku do folderu themes)

  3. Jak zrobić to menu wybierania żebym mógł wybrać który system chce włączyć? Drugi system to Windows 8.

  4. Jak zrobić, bym mógł oglądać filmiki w 60 FPS na YT?

 

Ad.1 Po w pisaniu w terminal sudo update-grub wyskoczyło:

Generating grub configuration file ...
Uwaga: Setting GRUB_TIMEOUT to a non-zero value when GRUB_HIDDEN_TIMEOUT is set is no longer supported.
Znaleziono obraz Linuksa: /boot/vmlinuz-3.16.0-41-generic
Znaleziono obraz initrd: /boot/initrd.img-3.16.0-41-generic
Znaleziono obraz Linuksa: /boot/vmlinuz-3.16.0-30-generic
Znaleziono obraz initrd: /boot/initrd.img-3.16.0-30-generic
Found memtest86+ image: /boot/memtest86+.elf
Found memtest86+ image: /boot/memtest86+.bin
Znaleziono Windows 8 (loader) na /dev/sda1
  1. Spróbuj jeszcze raz - Ustawienia, Ekrany, Nieznany Wyświetlacz, wyłącz go, kliknij Zastosuj i Zachowaj konfigurację.

  2. Jaka wersja Ubuntu?

  3. W GRUB-ie powinien być ostatni, a pozatym czy dotyczy ciebie problem z SecureBoot?

  4. A twój CPU i GPU to udźwigną? Jeśli tak to odpal film 60 Fraps Per Second i ustaw jakość na 720/1080p.

Pozdrawiam,

SebaKomp

  1. Miałem go kiedyś, ale znikł i został sam wbudowany wyświetlacz, bo to laptop Y510P.

  2. http://www.ubuntu.com/download/desktop Pobierałem stąd, 64 bity.

  3. “Jestem nowy w sprawach Ubuntu, więc proszę pisać tak, abym mógł to zrozumieć.”

  4. Tak, na Windowsie oglądałem na luzie.

  1. To nie dam rady ci pomóc.

  2. Ale 15.04 czy 14.04?