Partycja z systemem sama sie sformatowała?

(tholos) #1

Witam.
Mozę zacznę od początku.

Dziś odpiąłem swój komputer od prądu itp. i zacząłem go czyścić sprężonym powietrzem. Po podłączeniu wyskoczyło mi że dysk nie jest podpięty. Więc zaglądam do środka i w sumie trochę się nagłowiłem bo jestem w tym zielony ale podpiąłem kabel do dysku i ruszyło. I nagle “instalowanie systemu windows7MAX” no to czekam i tak jak po formatowaniu wpisz nazwę komputera czy tam użytkownika np. kuba. i przygotowywanie pulpitu. Gdy ekran sie wyświetlił wszystko jak po formatowaniu… Dysk C tylko windows Dysk E pusty, i Dysk D " zablokowany przez system ". Nie wiem dlaczego a wcześniej była tylko jedna partycja dysku… żadne sterowniki nie były zainstalowane tak myślałem ale wyszukało mi sieć [internet] po podłączeniu kabla co było trochę dziwne. Kartę graficzna i dźwiękowa mam zintegrowaną ale grafikę mam też podłączoną zwykłą ale jej nie wyszukuje. wgl. nie wiem jakie mam sterowniki zainstalować. :confused: Pomocy. :frowning:

(FadeMind) #2

Legal? :> czy jakaś przeróbka P2P?

Przenoszę do działu bezpieczeństwo.

(Astor44) #3

O rany! Można użyć ostrożnie odkurzacza ssącego z małą szczotką, ale nie sprężonego powietrza!
A do rzeczy, odłącz wszystkie dyski twarde od płyty głównej (bo zdaje mi się, że jest ich więcej niż jeden?) i podłącz tylko jeden, czyli ten, na którym prawdopodobnie (jeśli wiesz?) jest Twój system operacyjny. Uruchom komputer i podaj tu co z tego wyszło.
Możesz w ten sposób popróbować z każdym pojedynczym dyskiem jakie są w komputerze, aż znajdziesz swój system.
PS. W dziale Bezpieczeństwo już Ci nie pomogę.

(tholos) #4

Legal

(JNJN) #5

http://forum.windowsmx.pl/windows-7max-t8927.html

100 % legal…

(tholos) #6

Zrobiłem tak jak kazałeś, ale tylko na 1 dysku wyszukuje mi windows, ten sformatowany samodzielnie… Na zadnym innym nie ma…

(tholos) #7

Tak mnie zapewniał ziomek który mi formatował komputer…

(Paweł A.) #8