Pasek zadan, ikony a zawieszanie PC

Witam :smiley:

Na początku proszę zrozumienie bo jestem zielony w tych sprawach

Teraz do tematu :

Włączam kompa wszystko ładuję się jak trzeba pokazuje się pulpit i tu jest problem wydaje się ze wszystko działa a jedyne co mogę zrobić to ruszać myszka

ikony na pulpicie nie działają, jak najadę kursorem na START czy obok na pasek pojawia się klepsydra [pojawia się TYLKO po najechani u na pasek]

niby komp myśli/pracuje ale można tak czekać do śmierci.

| alt + ctrl + del | | ctrl + Esc | tez nie pomaga, w ogóle klawisze nie działają, pomaga tylko reset.

N początku myślałem ze to jednorazowy błąd ale teraz pojawia cie coraz to częściej.

używam:

-COMODO Firewall

-Avira AntiVir Control Center

dodatkowo skanowane przez

-Doctor web

Nic nie wykryto

![-o<

wie ktoś jak mi pomoc albo domyśla się co jest powodem tego ??

Jakie informacje podać?

prosze o pomoc :?

Spróbuj uruchomić system w trybie awaryjnym (wciskaj klawisz F8 podczas włączania komputera - może wyskoczyć okienko z biosu, jeżeli masz pod ten sam klawisz, zignoruj poprzez ESC).

Wybierz Tryb Awaryjny.

Jeżeli się włączy, spróbuj przywrócić system do ostatniego lub nawet wcześniejszego punktu przywracania systemu…

(START > Akcesoria > (zależnie czy XP czy nowszy) Przywracanie Systemu lub Narzędzia systemowe > Przywracanie Systemu.

PC nie zawsze mi sie zawsze tylko co raz cześciej [tak na trzy wlaczenia jedna konczy sie restartem]

ale udało sie włączyć bez restartu teraz i zrobiłem przywracanie systemu

na nowo komp się uruchomił i pojawia się komunikat ze muszę być zalogowany jako administrator by przywracanie doszło do skutku

mam jedno konto czyli jako administrator wiec zdziwiło mnie to

zaś firewall zaczął na nowo pytać o pozwolenie dla wszystkich programów

no to chyba jednak doszło do skutku to przywracanie.

system XP

przywracanie zrobiłem o jakieś 2 miesiące wstecz [wtedy nie bylo tego problemu]

zobaczę jak teraz będzie z uruchamianiem :slight_smile: