Pasta termoprzewodząca - wybór

Hej. Taka pasta do czegoś się nadaje (tj. pod radiator CPU/GPU), czy bardzo źle? Nie znam się na tych przewodnościach cieplnych przy CPU. Potrzebuję mieć kilka gramów zawsze w zapasie, bo ciągle mi ktoś coś przynosi do przejrzenia a w 99% to zasyfiony układ chłodzenia + wyschnięta kilkuletnia pasta.
Szukam jakiejś podstawowej a nie wypasionej ze zmielonym rogiem jednorożca w cenie 85zł/1g

Czy już lepiej coś takiego:

  • Thermal Conductivity:>4.8 w/m-K
  • Specific Gravity:2.3
  • Operation Temperature:-50~200℃

Strzykawka 7g pewnie mi wystarczy na ~10 CPU, więc na rok/dwa :wink:


Masz wersje 8gram lub 30 gram

Ja bym najtańszych nie kupował, nawet gdybym miał pełno PC do przejrzenia. Sam miałem dylemat, jaką pastę kupić i poczytałem, obejrzałem testy na YT i kupiłem, ale do bardzo starego kompa, gdzie jest Celeron(kupiłem pastę Arctic mx-2). Do nowszych, sugeruję kupić Thermal Grizzly.

Wyskakuje, że to fałszywa strona:
MWSnap328

Co do pasty, a chciałem dobrej, to wmówili mi, że do acera najlepsza ta: https://www.morele.net/cooler-master-pasta-termoprzewodzaca-ic-essential-e1-szara-rg-ice1-tg15-r1-476985/
Poczytałem opinie i jestem pod wrażeniem. Dowiedziałem się też, że całkiem “inak” dobiera się pasty do komputerów stacjonarnych, inaczej do laptopów.

Edit - Netcraft ratował mnie - wyłapał prawie doskonałą podróbkę strony znanego banku…
Dodatek jest dla chrome/chromium, firefoxa, opery i tam takich. Nie wyobrażam sobie chodzić po necie na czucie i nadmierny wytrzeszcz…

Poniżej 7W/mk nie kupuje…

Od lat tą samą sprawdzoną.

Kup SPC Pactum PT-1. Kosztuje grosze, a jest naprawdę dobrej jakości - bez zająknięcia radzi sobie z podkręconymi quadami 775.

Za cenę 4 gramów PT-2 dostaniesz 25 gramów PT-1:

Ta jest półkę wyżej niż mx-2 - . bardzo dobra pasta

Najlepsza to Gizzli ale swoje kosztuje… opcjonalne arctic lub noctuna.