PayPal problem z przelewem

Witam.

Doładowałem sobie konto PayPal. Zawsze na eBay płacę i nie ma problemów. Ale jak chcę teraz przesłać pieniądze na adres email to wybieram opcję prześlij prześlij pieniądze znajomym lub rodzinie i wywala mi ciągle : Aby zapłacić, dodaj kartę debetową lub kredytową do swojego konta PayPal.

Na *** ta karda kredytowa skoro mam środki na koncie PayPal…

Tu jest dobre wyjaśnienie twojej sytuacji:

''The security system noticed a pattern that we  associate with higher-than-normal risk.

To help keep your money safer, we need to stop a payment occasionally.  It’s similar to the way banks and credit card companies work when approving payments. When a payment is stopped, it’s not a reflection of you or your account activities, we just want to make sure that your account is as secure as possible.’’

I can’t give you more detailed information about why our security system has stopped your payment.  We also can’t override or manually change the security settings, this is part of the reason that our security system is so safe. I can assure you that this is a standard procedure for all payments going through PayPal and it’s carried out in accordance with our User Agreement.

I would recommend trying to send the payment at a later date

W dużym skrócie paypal blokuje kase dla bezpieczeństwa nawet jak masz tam kase i zaleca spróbowanie w późniejszym terminie , jednak ja bym skontaktował się z obsługą techniczną lub supportem żeby to wyjaśnić , odbiorca jest w tym samym kraju co ty ?

Cytat ze strony supportu eBay.

Nie wiem jak założone gość ma konto ale jest to Polak mieszkający w Anglii. Kupiłem od niego coś na forum i chce mu przelać aż całe 40zł. A tu takie problemy.