PC do ok. 2500-2800 zł

Hejka, przyznam się, że jestem totalnie zielony i nie znam się na temacie.
W związku z tym, że szukam pc do grania, ponieważ mój stary już łapie spadki FPS’ów, to prosiłbym o pomoc w doborze komponentów. Generalnie nie zależy mi na niczym konkretnym. Tak szczerze to typowo “byle był dobry”, a impulsem do zmiany były mega duże spadki FPS’ów podczas grania w sieciówki (LoL).

Na szybko znalazłem sugestie od TechLiptona za 2700 zł, z jego strony, z mozliwością zakupu na x-komie:

Nada się czy coś byście wymienili? Może doradzili coś innego?

Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam :slight_smile:

Zestaw bez obudowy (wg mnie ciekawszy):

Przy czym w obu przypadkach mowa o zestawach BEZ systemu operacyjnego.

1 polubienie

Nie jest zły, ale naprawdę weź 1600/2600, co taniej wyjdzie, oraz rozważ 1660 lub coś od czerwonych. 1650 Super, mimo konkretnej ceny, nie jest bardzo przyszłościowa. Podobnie 3100, niby nowsza, ale … :wink:
Pewnie dobijesz do 300, ale wyjdzie to bardziej przyszłościowo.

1 polubienie

Wywal to World of Warships za 100zł i dołóż do karty graficznej - minimum 1660 a najlepiej 1660 Super.
Procesor może być, choć troszku lepszy byłby Ryzen 5 2600.
Zastanawiałeś się nad kartami od czerwonych?

1 polubienie

Dzieki za odpowiedzi i pomoc :smiley:

Wymieniłem karte i procesor zgodnie z waszymi zaleceniami (karte na 1660 Super, i procesor na Ryzena 5 2600)

Mam jeszcze pytanie odnośnie procesora - lepszy byłby ten czy Ryzen 3 3300X?

I odnośnie kart od czerwonych macie jakąś konkretną na myśli, która byłaby lepsza od 1650 Super?

Teraz to wygląda tak:

3300X lepszy do aktualnych gier (wyższe taktowanie, mocniejszy pojedynczy wątek), 2600 lepszy do komputera “wszechstronnego”. Za rok, dwa sytuacja może się odwrócić, ze względu na to, że nowe gry w końcu zaczynają wykorzystywać wielordzeniowość.

1 polubienie

Jeżeli chodzi o podstawowy model do 2,8k

  • Karta graficzna AMD XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition OC+ 8GB GDDR5