PCI Express vs. AGP


(Proph3t) #1

Chciałbym się dowiedzieć, które złącze jest bardziej wydajne i przyszłościowe i jaką kartę na dane złącze wybrać - do grania oczywiście - kasa nie staonowi problemu....

ps. Nie wiedziałem gdzie skierować moje zapytanie... :oops:


(Maniooo666) #2

Witam,

Poczytaj:

http://www.chip.pl/arts/n/article_124778.html


(Xiao19) #3

PCI Express -

sie juz niesprawdzilo

konflikty w grach

czy dziwna nizsza wydajnosc w niektorych

aplikacjach/grach

nowym standartem napewno niebedzie PCI Expres.

na dzien dzisiejszy szkoda kasy na ten interfejs

i twojego zachodu

no chyba ze lubisz miec kazda nowinke techn. i jestes kasiasty

user

:wink: :wink:


(Admin) #4

Kamcia jeśli chcesz rzgraniczać co lepsze co gorsze to konkretami ...

W jakich grach konflikty. Jakoś ja nie zauważyłem w żadnej grze ( ani programach ) żadnych błędów, przekłaman itd. Tak samo wydajnością. Mogę powiedzieć, że jest dużo wyższa niż na AGP.

A co do tego czy bedzie czy nie bedzie.

TO i tak trzeba bedzie długo poczekać, ale napewno zastapi AGP

może nie bedzie długo, bo teraz idą szybciej zmiany i nie bedzie nic trwało tak długo jak AGP, ale napewno będzie ...

A jeśli kupując w tej chwili ktoś wybierze AGP to właśnie ma jednocześnie problemy z głową jak i za dużo pieniędzy. Bo za niedługi czas wyrzóci ją i kupić pci-e.

Dlatego agp wymiera ...


(Xiao19) #5

jakbys dobrze wiedzial

standart ten jest wycofywany

juz z produkcji

poczytaj sobie


(system) #6

Ja też chętnie poczytam... powiedz tylko gdzie :?


(Admin) #7

Ciekawe gdzie i z kąd masz informacje

o wycofaniu pci-expressowych kart.

Ja nonstop jakoś w tym siedze i nie słyszałem nawet słowa o tym ...


(Draco27) #8

:smiley:

"Jak pokazują nasze testy, wydajność wszystkich kart " :smiley:

zródlo-chip.pl

:!:

wiec PCI Express :slight_smile:


Uzyskałeś zgodę na taką publikację?

Prosze wstawić linka do stosownego artykułu

Asterisk


(pysiu) #9

pocyztajcie http://www.tomshardware.pl/graphic/2004 ... ie-01.html

http://twojepc.pl/artykuly.php?id=pci-e ... bcbd115e48

http://www.benchmark.pl/artykuly/techni ... ona-1.html

http://rankingi.chip.pl/ranking_39995.html


(Spectatorx) #10

Wiadomo, że PCI Express jest lepsze, bo jest 2x szybsze od nawet najszybszego AGP. AGP- 8x, PCI Express- 16x. Kartę graficzną sam wybierz, najlepiej pod PCI, sam używam to widzę różnicę między GeForce 128MB 5200FX-AGP, a Radeon CX300 128 MB-PCI Express.

Różnica jest nieporównywalna! ! !


(system) #11

XXXXXXXXX

Ludzie PCi-e niejest szybsze narazie bo progamisci progamowali wiedzac ze szyna wydoli do tych 2GB/s, teraz bedzie inna sytuacja bo beda mieli 4GB/s,

dlatego niewidzicie róznicy. A z problemammi z Pci-e mozliwe poniewaz dopiero rozpoczyna sie optymalizacja sterownika. A to ze Pci-e jest szybsze to tyllko 2 karty pokazjuą: RAdeon 800XT i 850XY, ktore maja optymalizacje w sterownikach i fajtycznie sa stosunkowo szysze.

2 numer wstecz w CHIP-e byl bardzo obszerny materiał ogolnie o katach grafiki i dodatko PCI-e kontra AGp8x


Daruj sobie takie uwagi :evil:

Asterisk


(Dziurka19) #12

NARAZIE nie widzisz dużej różnicy pomiędzy agp a pci-e. Zobacz na agp... rozwija sie juz kilka lat i z kart typu voodoo przeszło na 6800GT a to jest wielka róznica... na pci-e wyszlo dopiero kilkanascie kart (a na agp kilkaset) PCI-E dopiero się rozwija, zobaczysz co bedzie za jakis czas.