Pendrive nie działa jak należy

Witam,kupiłem pendrive na allegro jest pewnie słabej jakości zapłaciłem 30zł za 64 gb ale myślałem,że będzie działał na jakiś czas chociaż.Tymczasem mam nagrany serial 16gb,a reszte wrzuciłem bajki dla dzieciaków żeby mi miejsca na komputerze nie zajmowały jakieś 20gb.Tymczasem serial jest a bajek nie widać ale pokazuje,że miejsce jest zajęte.Czy mógłby ktoś mi pomóc z tym problemem?Zaznaczam,że jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o programy itp.Pozdrawiam Michał

Możliwe że  kupiłeś  pendrive  z  “fałszywą” pojemnością  - pobierz  ( z  Linki bezpośrednie - z  prawej strony) http://www.dobreprogramy.pl/H2testw,Program,Windows,28828.html i przetestuj pendrive 

Przetestowałem pendrive i pokazuje prawie 64 gb pojemnosci czyli to jest ok.

Firma “szemrana” , ale powinno być : 64 000 000 000 B / 1024^3 = 59,60 GB . Czy tu ktoś jednak nie oszukuje , to wcale nie jest to takie pewne . Takie “dobrodziejstwo” (+ 4 GB) ze strony takiej “firmy” mi się wydaje mocno podejrzane skoro markowe firmy “dają” tak jak to widać w powyższym obliczeniu .

Problem z pendrive

Witaj, popraw proszę tytuł tematu tak aby wstępnie informował o problemie, użyj przycisku EDYTUJ , który znajdziesz w lewym dolnym rogu Swojego posta otwierającego wątek. Dziękuję za uwagę.

Do sprawdzenia fałszywych penów służy program ChipGenius.

Miałem podobnie. Kupiłem pena 32GB a okazał się tylko 8GB.

obraz.jpg

Pendrive sformatowałem na nowo. Utworzyłem nową partycję o wielkości trochę mniejszej jak pokazanej w programie ChipGenius a resztę zostawiłem nieprzydzieloną. Tak zrobiony pen działa i ma tylko 8GB.

Ja mam przekonanie graniczące z pewnością , że jest to pendrive 14,9 GB (pojemność rzeczywista) .

2 zł za 1 GB co w przypadku tak “dziadowskiej” pamięci (zapis/odczyt) rewelacją nie jest . Słowem : zostałeś oszukany .