Witam, przekierowałem porty w routerze i pomimo tego bitcomet nadal pokazuje żółte kółko. Po wyświetleniu statystyk przy mapowaniu portów wyświetlił się Nie udało się [uPNP device not found!] Jak ten problem rozwiązać??
Hej,
Przekierowanie portów w routerze to jedno - konieczne jest także przekierowanie / odblokowanie portów w zaporze sieciowej /firewall’u.
Jakiej zapory sieciowej używasz??
Jaki system operacyjny??
Pozdrawiam,
Dimatheus
Nie mam zapory, system to Windows XP Professional SP3.
Hej,
Czyli rozumiem, że zintegrowaną z system zaporę sieciową też wyłączyłeś??
Pozdrawiam,
Dimatheus
Tak…
Hej,
Z jakiego łącza internetowego korzystasz - ADSL czy DSL?? I jaki operator świadczy wspomnianą usługę?? Może być bowiem tak, że dostawca internetu blokuje niektóre porty, więc przekierowywanie ich w router’ze i tak nic nie daje,
Na jaki adres przekierowałeś porty w router’ze?? Na ten nadany Ci w sieci lokalnej??
Jeśli masz taką możliwość, to podłącz się do sieci z pominięciem routera - czy wtedy port wygląda na odblokowany czy nie?? Jeśli to drugie, to na 99% są to zabezpieczenia dostawczy internetu - i ich sam niestety nie ominiesz…
Pozdrawiam,
Dimatheus
Podłączyłem się bez routera i jest to samo… Tak więc przynajmniej już wiem, że mam przedzwonić do mojego dostawcy i zapytać się go, czy nie przekierowałby mi portu…
Hej,
Nie jest to więc problem z konfiguracją routera. A skoro nie masz zainstalowanego żadnego firewall’a, to wina leży po stronie dostawcy łącza internetowego. Niestety, z tego co wiem, z przekierowaniem portu po stronie dostawcy może być drobny problem, gdyż rzadko na takie zmiany wyrażają zgodę… No ale może się uda.
Powodzenia,
Dimatheus