[PHP] Malutka edycja formularza kontaktowego

Witam. Mam taki mały skrypcik w php formularza kontakwego. Chodzi mi o to, aby nie sprawdzał on, które Pola są puste. Nawet jeśli są wszystkie puste niech wyśle. Jak go zmodyfikować. Jestem zielony w php. Kod to:

<?php

// sprawdzamy, czy zmienna $submit jest pusta

if (empty($_POST['submit'])) {

    // wyświetlamy formularz

    echo '

| Nazwa firmy: | |

'; } // sprawdzamy, czy zmienne przesłane z formularza nie są puste elseif (!empty($_POST[‘nazwa_firmy’]) && !empty($_POST[‘imie’]) && !empty($_POST[‘nazwisko’]) && !empty($_POST[‘email’]) && !empty($_POST[‘tresc’])) { // jeżeli powyższy warunek jest spełniony tworzona jest wiadomość // zmienna $message zawiera treść wiadomości $message = " Nazwa firmy:$_POST[nazwa_firmy]\n Imię:$_POST[imie]\n Nazwisko:$_POST[nazwisko]\n Email:$_POST[email]\n Treść wiadomości:$_POST[tresc]\n “; // zmienna $header zawiera przede wszystkim adres zwrotny $header = “Od: $_POST[nadawca_imie] $_POST[nadawca_nazwisko]”; // funkcja mail() za pomocą której wiadomość zostanie wysłana @mail("szybko.pewnie.pl@gmail.com”,“Współpraca - VESTA-KREDYTY”,"$message","$header") or die(‘Nie udało się wysłać wiadomości’); // wyświetlenie komunikatu w przypadku powodzenia echo "
Wiadomość została wysłana poprawnie!"; } // lub w przypadku nie wypełnienia formularza do końca else echo “Wypełnij wszystkie pola formularza!”; ?>[/code]

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. Dzidek

<?php

    // sprawdzamy, czy zmienna $submit jest pusta

    if (empty($_POST['submit'])) {

        // wyświetlamy formularz

        echo '

| Nazwa firmy: | |