[PHP][MYSQL] Wysyłanie mailingu na 40k maili z bazy danych

(Sobladen) #1

Witam,

Muszę wysłać 40k maili do użytkowników mojej strony w ważnej sprawie.

A problem jest taki że nie wiem jak to zrobić za pomocą php.

Maile maja być pobrane z bazy danych i wysłane najlepiej za pomocą smtp chociaż nie jest to konieczne. Ważne jest to aby każdy użytkownik dostał maila.

Maile musza być wysyłane 20 maili na minutę.

Proszę o gotowe rozwiązanie, ponieważ nie umiem tego wykonać.

Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam

(ryba1986) #2

a próbowałeś to w ogóle rozwiązać ?

(Sobladen) #3

Oczywiście. Ale pętla mi się zapętlała. wysyłało kilka razy na jeden mail i inne dziwne rzeczy. Nie znam się dobrze na tym dlatego proszę o SPRAWDZONY skrypt.

Niekoniecznie musicie podawać go tutaj na stronie jesli nie chcecie aby więcej ludzi go zobaczyło,.

(ra-v) #4

Ze szklanej kuli nic nie wyczytamy (czytaj podaj kawałek kodu, gdzie jest pętla).

Wysyłaj maile od siebie do siebie, z BCC do 20 osób, nie wiem po co ta pętla....

(kalamita) #5

Jedno z wielu możliwych rozwiązań :

1. pobierz to tablicy asocjacyjnej te e-maile na które chcesz wysłać wiadomość

2. oblicz np. poprzez count rozmiar tablicy

3. Przygotuj wiadomość i temat e-maila i przypisz je do zmiennych

4. w dowolnej pętli (np for lub while) wysyłaj e-maila na kolejny element tablicy (adres e-mail

(ra-v) #6
4. w dowolnej pętli (np for lub while) wysyłaj e-maila na kolejny element tablicy (adres e-mail

:slight_smile: ale pisałem że chyba od siebie do siebie z ukrytą kopią do pozostałych jest chyba dużo szybsze.

Moja korekta

1. w dowolnej pętli (np for lub while) dodawaj do emaili BCC kolejny element tablicy (adres e-mail)

2. wysyłasz kompletnego maila z odpowiednimi nagłówkami FROM, TO, BCC

(slepciu) #7

Trzeba tylko pamiętać, że większość kont hostingowych ma ograniczenia co do ilości wysyłanych maili na godzinę, więc może być tak, że i tak nie wyśle się więcej niż 300 maili na godzinę

(ra-v) #8