[PHP][MYSQL] Wysyłanie mailingu na 40k maili z bazy danych

Witam,

Muszę wysłać 40k maili do użytkowników mojej strony w ważnej sprawie.

A problem jest taki że nie wiem jak to zrobić za pomocą php.

Maile maja być pobrane z bazy danych i wysłane najlepiej za pomocą smtp chociaż nie jest to konieczne. Ważne jest to aby każdy użytkownik dostał maila.

Maile musza być wysyłane 20 maili na minutę.

Proszę o gotowe rozwiązanie, ponieważ nie umiem tego wykonać.

Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam

a próbowałeś to w ogóle rozwiązać ?

Oczywiście. Ale pętla mi się zapętlała. wysyłało kilka razy na jeden mail i inne dziwne rzeczy. Nie znam się dobrze na tym dlatego proszę o SPRAWDZONY skrypt.

Niekoniecznie musicie podawać go tutaj na stronie jesli nie chcecie aby więcej ludzi go zobaczyło,.

Ze szklanej kuli nic nie wyczytamy (czytaj podaj kawałek kodu, gdzie jest pętla).

Wysyłaj maile od siebie do siebie, z BCC do 20 osób, nie wiem po co ta pętla…

Jedno z wielu możliwych rozwiązań :

  1. pobierz to tablicy asocjacyjnej te e-maile na które chcesz wysłać wiadomość

  2. oblicz np. poprzez count rozmiar tablicy

  3. Przygotuj wiadomość i temat e-maila i przypisz je do zmiennych

  4. w dowolnej pętli (np for lub while) wysyłaj e-maila na kolejny element tablicy (adres e-mail

4. w dowolnej pętli (np for lub while) wysyłaj e-maila na kolejny element tablicy (adres e-mail

:slight_smile: ale pisałem że chyba od siebie do siebie z ukrytą kopią do pozostałych jest chyba dużo szybsze.

Moja korekta

  1. w dowolnej pętli (np for lub while) dodawaj do emaili BCC kolejny element tablicy (adres e-mail)

  2. wysyłasz kompletnego maila z odpowiednimi nagłówkami FROM, TO, BCC

Trzeba tylko pamiętać, że większość kont hostingowych ma ograniczenia co do ilości wysyłanych maili na godzinę, więc może być tak, że i tak nie wyśle się więcej niż 300 maili na godzinę

Jeśli będzie wysyłane z SMTP choćby z darmowym kontem, to myślę nie będzie problemu.