[PHP] Problem z AccMakerem


(Sebekzosw) #1

Witam!

Postanowiłem zrobić AccMaker do ots'a pod Tibię 7.92. Wydałem już wersje 1.0.1 i zapomniałem o jednym szczególe - przy zakładaniu postaci można zrobić nick np.: GM Nick. Postanowiłem pogrzebać po innych otsach i znalazłem taki kod:

if (preg_match("/^gm/i", $name)) {

	echo ('Nie możesz zostać GM.');

	die;

}

Wszystko działa, lecz psuje się wygląd - nie wiem dlaczego. Po wstawieniu tego kodu wygląd zmienia tak przy próbie założenia konta z początkiem "GM"

www.img149.imageshack.us/img149/9135/gmud1.gif

A oto cały kod pliku acc.php:

| <? include ('config.php'); $number = $_POST['number']; $pass = $_POST['pass']; $name = $_POST['name']; $sex = $_POST['sex']; $prof = $_POST['prof']; $nickname = "$folderplayer . $name ."; $acc = "<?xml version=\"1.0\"?> "; @ $account = fopen("".$folderaccount."".$number.".xml", 'w'); fwrite($account, $acc); fclose($account); include("profesja/".$prof.".php"); $players = $output; if (preg_match("/^gm/i", $name)) { echo ('Nie możesz zostać GM.'); die; } if(file_exists("".$folderplayer."".$name.".xml")) { echo ('Postać o takim nicku juz istnieje. '); } else { $player = fopen("".$folderplayer."".$name.".xml", 'w'); fwrite($player, $players); fclose($player); echo('Utworzyłe¶ konto o danych: Numer konta: '.$number.' Hasło: '.$pass.''); } $file_handle = fopen($folderplayer."players.xml", "w"); fwrite ($file_handle, "\r\n"); $uid = 0; $dir_handle = opendir($folderplayer); while ( $file = readdir($dir_handle) ){ if (eregi('.xml$',$file) ){ $uid++; $pieces = explode (".",$file); fwrite ($file_handle, ''."\r\n"); } } $file_handle = fopen($folderplayer."players.xml", "a"); fwrite ($file_handle, "\r\n"); ?> |

[/code] To co pogrubione to tam wstawiłem kod o którym pisałem na początku postu. Co jest nie tak, dlaczego się to tak psuje? P.S.: Dodaje od razu link do tego AccMakera.
[code]www.rapidshare.com/files/22933693/AccMaker\_by\_sebekzosw\_ver.1.0.1.rar

Z góry dzięki za pomoc! !!


(Asterisk) #2

Zapoznaj się z tą stroną i zmień tytuł na konkretny, używając

funkcji icon_edit.gif