PHP style css dla konkretnej przeglądarki

Witam mam konieczność skorygowania małych błędów na stronie jeżeli chodzi o przeglądarkę chrome , opera smile.gif

I jedyne co znalazłem na google to coś takiego :

<?php

    $x = $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'];


    if(substr_count($x,"chrome")!=0)

    { $styl = "chrome"; }


    echo "";

    ?>

Siedze nad tym cały dzień i nie mam pomysłu jak zrobić coś takiego :

Mam styl css .styl { color:black;} /*testowo tak*/

A na chrome i tylko na nim ma być .styl1 { color:red;}

I na każdej przeglądarce : FF ,Opera , IE będę miał tekst koloru czarnego a na chrome czerwonego smile.gif

Jak mam to zroić na podstawie kodu który przedstawiłem dokładnie jak mam to wyświetlić bo nie ogarniam za bardzo sad.gif

Proszę o pomoc…

Nie znam się za bardzo na php. Ale myślę, że powinno to wyglądać jakoś tak że tam gdzie deklarujesz x musi ono przechowywać informacje o tym jaką przeglądarkę używa obecnie dana osoba a potem w if musisz dać warunek

if ( x == chrome ) { wyświetl .styl1{color:red;}

jeśli nie to wyświetl drugi i zakończenie wszystkiego. A teraz krótkie tłumaczenie nie wiem jak wygląda porównanie w php więc dałem z C++. I chciałem tu tylko obrazowo przedstawić jak to widzę jeśli znasz php tak słabo jak ja to jesteśmy w kropce :smiley:

Edit

Myślę, że deklaracja x jest dobra :slight_smile:

Po sprawdzeniu znak przyrównania jest dokładnie taki jak napisałem :stuck_out_tongue:

Ta, ale warunek jest zły. Więcej nie trzeba dodać, bo wszystko było.

rozwiązano i juz działa :wink:

problemem było to że przypisaliśmy wartość zmiennej zamiast porównywaliśmy ją do czegoś zamiast ‘=’ powinno być ‘==’ i wszystko ładnie pięknie dziala :wink:

Kolejność ma znaczenie bo musisz najpierw zapisać jakąś wartość do zmiennej by móc ją potem porównać z inną (no właśnie porównać, a nie przypisać - powtórka z operatorów)

Porównując te kody ta linijka

$styl = "undefined";