[php] Tytuł artykułu w pasku tytułowym przeglądarki

Witam serdecznie

 

Na początku chciałbym zastrzec że nie jestem programistą i PHP znam w stopniu bardzo podstawowym. Właściwie to wiem tylko gdzie co jest, ale samodzielnie nie piszę skryptów. Potrzebuję dokonać tylko pewnej zmiany na stronie, którą współprowadzę i niestety nie byłem w stanie sam sobie poradzić.

 

Chodzi o to, aby okno przeglądarki wyświetlało tytuł aktualnie wyświetlanego artykułu. Obecnie we wszystkich artykułach, a nawet galeriach, działach, podstronach etc tytuł jest niezmienny, tzn taki jak podano w <head><title> w pliku index.php

 

Strona: http://czeladz.org.pl/ (domena, właściwie na www.mojaczeladz.nazwa.pl)

 

Struktura strony jest moim zdaniem bardzo zawiła (napisana wiele lat temu) i składa się z index.php, który z kolei ładuje w środkowej sekcji plik news_new.php za pomocą polecenia:

<?php if (isset($_GET['strony'])) ...(tu kilka innych podstron)... else include("strony/news_new.php") ; ?>

Następnie w pliku news_new.php, który określa wyświetlanie kolejno na stronie głównej wszystkich działów (News, Kultura, Sport) podane jest, iż za wyświetlanie pojedynczego artykułu odpowiada plik news_calosc.php. W tym pliku znalazłem, iż za wyświetlanie tytułu artykułu w nagłówku odpowiada fragment:

<td class=\"naglowek_newsa_1\" valign=\"middle\" width=\"71%\">" . decode_text($obj->tytul) . "</td>

Zacząłem od poszukiwań na forach jak można coś takiego rozwiązać, natknąłem się na http://forum.dobreprogramy.pl/pobieranie-tekstu-z-bazy-za-pomoc%C4%85-get-t437842/

Niestety nie jestem w stanie zrobić z tego użytku. Próbowałem jakichś cudów z prostą funkcją onLoad plus kombinacja z window.name ale to raczej błądzenie na ślepo. Proszę o pomoc. Co powinienem jeszcze podesłać, aby ktokolwiek mógł rozwiązać taki problem ? A może to jakieś ustawienia u dostawcy usługi czyli nazwa.pl ?