[PhysX i Unity3D] Symulacja aerodynamiki


(wojtek20124) #1

Czy w Unity3D da się odwzorować bardzo wiernie realną aerodynamikę (poruszanie się pojazdów w powietrzu)?
Zastanawiam się, czy gra jest warta świeczki. Dokumentacja Unity jest bardzo uboga i nie chcę być rozczarowany gdy zagłębię się w tworzenie na ten silnik.
Unreal Engine to chyba za duży kombajn (11FPS w Dead by Daylight) jak na mój obecny sprzęt, a obecny symulator lotu (FlightGear) ze względu na swoją specyficzną budowę wolno chodzi. Dlatego chciałbym zrobić własną odsłonę tej gierki.
PS. Nie piszcie, że istnieje lepszy FSX/FS2004, bo chcę ZREMASTEROWAĆ FlightGeara a nie stworzyć nową grę :slight_smile:


(Omikron001) #2

W każdym silniku graficznym da się to zrobić, lecz jeśli mówisz, że masz taki słaby PC to daj sobie spokój, bo obsługa edytora i innych potrzebnych programów potrzebuje mocnego sprzętu minimum takiego, aby najnowsze gry działały w miarę na poziomie. Ogólnie to bardziej polecam unreal engine.