PhysX w grach

Na początku przepraszam jeżeli to nie w tym dziale ale to akurat dotyczy k. graficznej więc dałem tutaj.

A mianowicie problem wygląda następująco:

Gram w Mirorr’s Edge na FULL, wszystko dokładnie i gra działa super około 60 fpsów. Ale problem pojawia się jak wybiję szybę wtedy w grze spadają PSy na 1-2 oO… Wyłączyłem PhysX w ustawieniach i problemu takiego z szybami nie ma… I tutaj pytanie. Czy to problem z grafiką, że za słaba czy do tego PhysX trzeba jakieś jeszcze specjalne oprogramowanie (tak powiedział kolega). Karta graficzna to Radeon HD 4850 1 GB od Palita… najnowsze sterowniki tez mam…

radeony nie obsługują technologi physyx :slight_smile:

kiedyś na forum pclab czytałem że kupując gf serii np 8600gt i mając płytę z dwoma gniazdami idzie kartę gf użyć do akceleracji fizyki w grach :wink: ale jak to teraz by wyglądało to nie wiem

O kurde, to po harcorze 2 karty xD Ale dziękuję za wyjaśnienie :slight_smile:

to kompletnie nie ma nic do rzeczy względem Mirror’s Edge.

gra Mirror’s Edge ma błąd, gra nie wpełni współpracuje z Physx i dlatego powoduje błędy w grze. EA wydalo(bardzo szybo) patcha który rzekomo to naprawia ale nie wiele on daje. wyjściem by nie “wywalało” gry dopóki tego nie naprawią jest wyłączenie w opcjach gry obsługi Physx.

najnowsze karty graficzne mają procesor odpowiedzialny za fizykę, kiedyś były oddzielne karty obsługujące fizykę w grach

http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=1238-2,

NVIDIA wykupiła wtedy firmę AGEIA i zastosowała tego typu procesory w swoich kartach.

http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,4899627.html

Bo u mnie to wygląda tak z PhysXem, gram wszystko fajnie. Strzelają do mnie też fajnie, ,ale jak przypadkiem strzelają w szybę do gra powoli zaczyna klatkowca aż do takiego momentu, ze jest 1 fps na sekund : / Aa bez PhysXa działa dobrze.