Pilot z funkcją mikrofonu do TV Philips 55OLED706/12

Witam.

Czy istnieje pilot zamienny z funkcją mikrofonu do telewizora Philips 55OLED706/12 (jeszcze lepiej gdyby był podświetlany)?
Nie ukrywam iż wpisywanie na obecnym - oryginalnym pilocie jest dość problematyczne.
Szukałem w Google trochę na ten temat i znalazłem pilot odpowiadający mi lecz mój model TV nie jest przy nim uwzględniony.
Zaznaczę, że znam pozostałe sposoby szybkiego wyszukiwania np. z poziomu smartfona przez Google Home czy klawiatury (bezprzewodowej) na USB jednak chciałbym mieć czasami szybszy dostęp.

Pozdrawiam serdecznie :slight_smile:

A to nie jest tak, że po prostu każdy zamiennik zgodny z Androidem TV czy Google tv, działający na Bluetooth lub radiowo, nie zadziała? To nie podczerwień, by kodować pilot kodem IR.

Nie znam się na tym, dlatego też napisałem posta na forum.
Dzisiaj udało mi się znaleźć w końcu pilot, który najbardziej by mi odpowiadał.

Czy myślisz, że to będzie dobry wybór?
https://allegro.pl/oferta/pilot-philips-oryginalny-smart-wybieranie-glosowe-13923889051

Specyfikacja:

  • Producent: Philips
  • Stan: Nowy
  • Kod producenta: 398GM10BEPHN0040SY
  • Typ komunikacji: podczerwień IR
  • Dedykowane klawisze dostępu bezpośredniego do Netflix, Rakuten TV, Prime Video Smart TV
  • Ambilight
  • Wybieranie Głosowe*

Masz tam konkretną opinię osoby, która kupiła:
NAJBARDZIEJ POMOCNA

18 listopada 2022 od r…k

zakup od TV-Max