Zgubiłem hasło i pin do logowania na stronę TP. Dzwoniąc dzisiaj na dział techniczny TP , automat przełączył mnie na konsultanta po wciśnięciu zera. Tłumacze pani, że potrzebuję odzyskać/ustanowić nowy pin. Pani do mnie mówi, że właśnie wprowadziłem 6 cyfrowy pin i żebym go użył ponownie do odzyskania hasła. Kiedy go wprowadziłem wg niej to nie wiem?
aby się połączyć z nimi trzeba pin? Paradoks jest w tym, że ja pinu nie mogłem wbić bo go nie znam?? Prawdę mówiąc nie chciało mi się z nią rozmawiać, bo to pewnie jak rozmowa ze ścianą. Automat nie prosił o podanie żadnego pinu!
Czy trzeba wprowadzać pin do połączenia z konsultantem? Ja czegoś tu nie kumam, trafiłem na “innego konsultanta”?
Jeszcze jedno. PIN można zrestować w dziale technicznym? czy inny dział musi być.