Ping słaby czy dobry?

Witam. Panowie mam problem od razu mówię że może to być problem z “innej beczki” najpierw kliknijcie na link i zobaczcie opis mojego problemu------>http://xboxforum.pl/pomoc-f19/bf3-pc-x360-co-jest-nie-tak-mysliwce-120525.html myślę że wina leży po stronie PINGU choć do końca nie jestem pewien. Może wy będziecie wiedzieć jak sprawdzić PING na X360 albo jak zwiększyć ping w routerze może jakoś? wpisywałem w wierszu poleceń “ping wp.pl” i wychodziło ok 25ms czy to dużo czy do grania na X360 online wystarczy? co prawda żadnych lagów nie mam no ale nie znam się… a może to "25"ms to nie dotyczy X’a.

Za rozwiązanie mojego problemu będę niezmiernie wdzięczny min ze względu na to że to forum o sieciach…pozdr

Zasada jest taka, że im mniejszy ping tym lepiej. Ping to opóźnienie im mniejsze tym lepiej.

Sądzę, że tutaj jest winny sprzęt. W takim razie na PC gość grał na High, a ta sama gra na konsole zawsze będzie mieć jakość Medium. Mimo wszystko PC może więcej uciągnąć niż X.

mam pytanie a dałoby to coś jakbym zmienił neta na 2 Mb? bo kumpel co ma X360 mówi że u niego jest dobrze? i jeszcze coś… jak wpisuję w wiersz poleceń “ping wp.pl” i pokazuje mi 25ms to jak myślicie taki ping dobry jest do grania czy lepiej zwiększyć neta? całyczas mowa o X360 nie PC…

Może się trochę poprawić, bo zwiększy się też. Starsze FPSy potrzebują pasma 256/128kbps, więc przy małym uploadzie jeśli system coś wysyła i pobiera w tle mogą wystąpić większe lagi.

Ping 25ms jest ok, ale dużo zależy od serwera.

Rozumiem. Czyli png mam dobry? nie potrzeba zwiększać neta do 2Mb? bo nawet jeślibym zwiększył to i tak nie rozwiązałby to problemu w grze? bo inni mówią że to zależy od konsoli a nie neta tak więc na PC szybciej dostrzeżemy wroga a na konsoli z dużym opóźnieniem poprostu gorsza konsola… a co wy sądzicie na temat mojego problemu?