Ping w Counter-Strike

Mam ping w Counter-Strike 100-150 a czasami nawet po 200-300. http://www.cscenter.pl/baza_poradnikow_do_counter_strike_1_6/9214-wysokie_pingi_w_grze_rozwiazania.html z tej strony dowiedziałem się co mogę zrobić. (czytaj pkt. 1) A więc wklejam mój log  http://wklej.to/RACss i proszę o pomoc. Z  góry dziękuję :slight_smile:

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.

http://wklej.to/p70PJ FRST                            http://wklej.to/0bUiR Addition Proszę

Odinstaluj WiseEnhance.Otwórz Notatnik i wklej:

HKU\.DEFAULT\...\RunOnce: [nltide_2] - regsvr32 /s /n /i:U shell32
HKU\.DEFAULT\...\RunOnce: [nltide_3] - rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,C,,4,N
HKU\S-1-5-19\...\RunOnce: [nltide_2] - regsvr32 /s /n /i:U shell32
HKU\S-1-5-19\...\RunOnce: [nltide_3] - rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,C,,4,N
HKU\S-1-5-20\...\RunOnce: [nltide_2] - regsvr32 /s /n /i:U shell32
HKU\S-1-5-20\...\RunOnce: [nltide_3] - rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,C,,4,N
IFEO\bitguard.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\bprotect.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\bpsvc.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\browserdefender.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\browserprotect.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\browsersafeguard.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\dprotectsvc.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\jumpflip: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\protectedsearch.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\searchinstaller.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\searchprotection.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\searchprotector.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\searchsettings.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\searchsettings64.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\snapdo.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\stinst32.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\stinst64.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\umbrella.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\utiljumpflip.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\volaro: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\vonteera: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\websteroids.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\websteroidsservice.exe: [Debugger] tasklist.exe
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.default-search.net?sid=476aid=132itype=nver=12349tm=328src=hmp
SearchScopes: HKLM - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2476} URL = http://www.default-search.net/search?sid=476aid=132itype=nver=12349tm=328src=dsp={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2476} URL = http://www.default-search.net/search?sid=476aid=132itype=nver=12349tm=328src=dsp={searchTerms}
S3 ATICDSDr; \\E:\Drivers\Chipset\Driver\x86_x64\bin\atiicdxx.sys [X]
2014-04-27 15:18 - 2014-05-02 17:00 - 00000000 ____ D () C:\Documents and Settings\Administrator\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Lollipop
2014-04-25 22:18 - 2014-04-25 22:35 - 00000000 ____ D () C:\Program Files\WiseEnhance

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST

I to juz wszystko?

Odinstaluj Settings Manager i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.

http://wklej.to/f5nc8 proszę

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM\...\Runonce: [removeSettingsManagerdatamngr] - cmd.exe /c RD /S /Q "C:\Program Files\Settings Manager"
HKU\S-1-5-21-515967899-1979792683-1417001333-500\...\Run: [LiveSupport] => "C:\Program Files\LiveSupport\LiveSupport.exe" /noshow /log
HKLM\...\AppCertDlls: [x64] -> c:\program files\settings manager\systemk\x64\sysapcrt.dll
S3 ew_hwusbdev; system32\DRIVERS\ew_hwusbdev.sys [X]
S3 ew_usbenumfilter; system32\DRIVERS\ew_usbenumfilter.sys [X]
R4 F06DEFF2-5B9C-490D-910F-35D3A9119622; \??\C:\Program Files\Settings Manager\systemk\systemkmgrc1.cfg [X]
S3 filtertdidriver; system32\drivers\ewfiltertdidriver.sys [X]
S3 huawei_cdcacm; system32\DRIVERS\ew_jucdcacm.sys [X]
S3 huawei_cdcecm; system32\DRIVERS\ew_jucdcecm.sys [X]
S3 huawei_enumerator; system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys [X]
S3 huawei_ext_ctrl; system32\DRIVERS\ew_juextctrl.sys [X]
C:\Program Files\Settings Manager
C:\Documents and Settings\Administrator\Ustawienia lokalne\Temp\*.exe
C:\Documents and Settings\Administrator\Ustawienia lokalne\Temp\*.dll

Uruchom FRST i kliknij Fix. Później skasuj folder C:\FRST

Pobierz TFC - Temp File Cleaner Uruchom TFC i kliknij Start.

Wyłącz i ponownie włącz przywracanie systemu:

http://support.microsoft.com/kb/310405/pl

Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png

Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish

To już wszystko?

Tak.

Nie pomogło ale dziękuję i przepraszam za zawracanie głowy. Temat do zamknięcia.